Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - NPO in het buitenland: Download niet meer mogelijk (403)
Download is niet meer mogelijk, Foutcode onbekennt ( 403 )
Buitenhof of zelf NOS Journaal werkt niet meer, gisteren alles ok, vandaag: nada

Antwoord
Kun je de uitzending wel via je browser bekijken?
Antwoord
(29 January 2018, 0:03)Webmaster schreef: Kun je de uitzending wel via je browser bekijken?

Nee, ook niet : Afspelen mislukt

Antwoord
Citaat:Nee, ook niet : Afspelen mislukt

Ik kan het wel afspelen maar vind het vreemd dat ik een ander scherm heb bij de NPO als dat jij hebt.

Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
af en toe lukt het wel, vanmorgen geprobeerd het nieuws van 8 uur the downloaden omdat online kijken plotzeling wel ging - download ging niet, dan weer wel en dan weer niet en download snelheid zeer slecht, steeds met Fout melding 403

Antwoord
Daarna Holland deel 4, 328 Mb na meerdere pogingen in ca 10 Min met 177 fps download. Zit op goede verbinding met 500 Mb Download 25Mb upload

Antwoord
Ook van RTL kun je niet meer downloaden. Zie https://www.rtl.nl/video/9a550d70-7b06-3...6c190e6d0/

Melding: Niet toegestaan
Antwoord
Ik krijg bij rtl inderdaad ook een melding, "er is een fout opgetreden tijdens het downloaden" En daaronder iets met de internet verbinding. Ik heb hier ook glasvezel en er zijn geen storingen.
Antwoord
RTL heeft het downloaden van al haar programma's geblokkeerd.
zie: [Afbeelding: dg.jpg]
Antwoord
Op dit moment valt er inderdaad niets meer te downloaden van RTL, het valt me wel op dat voorheen RTLXL in de link voorkwam en dat nu enkel RTL is geworden. Het ziet er naar uit dat RTLXL officieel niet meer bestaat.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)