Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - RTL4 download zeer traag
Normaal gesproken heb ik een download altijd in minder dan een minuut binnen, maar RTL4 geeft nu problemen. Na 5 minuten was er slechts 2% gedownload, waardoor rechtstreeks kijken via computer minder tijd kost dan de download. Heb het nog enkele keren opnieuw geprobeerd maar blijft zeer traag. Overige zenders (SBS en NPO doen het gewoon goed)
Antwoord
Misschen heeft RTL een download limiet gezet op de snelheid? Dit gebeurd met heel veel providers, deze beginnen de snelheid te limiteren dus dan kost het downloaden vrijwel de zelfde tijd als het online kijken. Zelf heb ik nog niet getest omdat RTL momenteel nog niets boeiends uitzend.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(07 November 2017, 1:37)Ben schreef: Normaal gesproken heb ik een download altijd in minder dan een minuut binnen, maar RTL4 geeft nu problemen. Na 5 minuten was er slechts 2% gedownload, waardoor rechtstreeks kijken via computer minder tijd kost dan de download. Heb het nog enkele keren opnieuw geprobeerd maar blijft zeer traag. Overige zenders (SBS en NPO doen het gewoon goed)

Dit komt inderdaad nu en dan voor. Meestal lost het zich vanzelf op, het ligt zoals Penthe al aangaf aan RTL, dus er is weinig aan te doen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)