Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Windows XP
Gemistdownloader ondersteund helaas geen Windows XP meer 

Zijn er andere  programma's of websites waar ik toch de programma's van kijk en rtl mee kan downloaden 

Echt jammer dat gemistdownloader niet meer werkt onder Windows XP
(07 November 2017, 17:04)RvH1930 schreef: Gemistdownloader ondersteund helaas geen Windows XP meer 

Zijn er andere  programma's of websites waar ik toch de programma's van kijk en rtl mee kan downloaden 

Echt jammer dat gemistdownloader niet meer werkt onder Windows XP

Ben maar een leek,maar als je nu nog met Windows XP werkt loop je een groot risico. Daarom heb ik een nieuwe laptop gekocht toen XP niet meer ondersteund werd. Je krijgt geen beveiligings updates. Vond het ook jammer, was een prima systeem,maar helaas is het er niet meer. Daarom zal het ook niet met gemist downloader werken.

Wie weet heeft iemand met verstand van zaken een goed tip.

Succes......
Ik kan bevestigen wat sanne zegt: het is onverantwoord om nog Windows XP te draaien, ik wil je sterk aanraden om te upgraden naar Windows 10.

Omdat Windows XP niet meer wordt ondersteund door Microsoft, en het compatibel houden van GemistDownloader met Windows XP te veel moeite kost, werkt GemistDownloader niet meer onder Windows XP. Daar is helaas op dit moment weinig aan te veranderen.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)