Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - Virusscanner & nieuwe GemistDownloader
Ik krijg van Panda Internet Security 2017 een melding dat de nieuwe versie geinfecteerd zou zijn.
Is er misschien iets bekend ove dit?

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
GemistDownloader is gelukkig niet besmet.

Sommige virusscanners gaan af als ze zien dat je software downloadt die nog door niet veel andere mensen is gedownload. Dat kan het geval zijn bij deze versie van GemistDownloader, omdat het pas vandaag is vrijgegeven.

Je kunt hier bijvoorbeeld zien dat ruim 60 antivirusproducten GemistDownloader 2.9.0.5 als veilig aanmerken. De paar virusscanners die dat niet doen staan (gebaseerd op de namen van de virussen die ze denken te detecteren) te gevoelig ingesteld.
Antwoord
Panda is verschrikkelijk slechte software, heeft bij mij zelfs een keer heel mijn Windows gesloopt, daarnaast is Panda heel lastig te verwijderen. Met 1 woord TROEP.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(29 October 2017, 23:49)penthe schreef: Panda is verschrikkelijk slechte software, heeft bij mij zelfs een keer heel mijn Windows gesloopt, daarnaast is Panda heel lastig te verwijderen. Met 1 woord TROEP.

Werkt al meer dan 15 jaar zeer goed op mijn pc's.

Groet.
Antwoord
(30 October 2017, 10:19)meijercs schreef: Werkt al meer dan 15 jaar zeer goed op mijn pc's.

Groet.

Dan heb je meer dan 15 jaar enorm veel geluk gehad. Als je nu Windows 10 gebruikt heb je meer dan voldoende aan Microsoft zijn eigen gratis antivirus en security center.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)