Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - VIER aanpassing website
Ik zag dat de website van VIER gewijzigd is, waardoor geen enkele URL meer wordt herkend.
Ik wou dit even melden. Waarschijnlijk is dit bij de andere websites van SBS Belgium ook het geval.
Antwoord
De fragmenten van VIER/VIJF/ZES worden weer ondersteund.
Afleveringen voorlopig niet - door de veranderde login-functie is dit vooralsnog niet mogelijk.
Antwoord
Wanneer zou dit in orde komen? Ik zou namelijk graag een aflevering downloaden die maar tot volgende week dinsdag online staat.
Antwoord
Downloaden van de VTM website gaat ook niet meer, kan dit opgelost worden
Antwoord
Yep, hier ook problemen met VTM, krijg steeds de melding 'Deze video is beveiligd met DRM, en om die reden niet downloadbaar ....
Antwoord
Is er ondertussen al nieuws over volledige uitzendingen van VIER/VIJF?
Antwoord
(22 July 2017, 23:46)roelsmaarten schreef: Is er ondertussen al nieuws over volledige uitzendingen van VIER/VIJF?

Helaas nog niet. De nieuwe loginmethode die VIER hanteert is een stuk geavanceerder dan voorheen, om een login te simuleren komt  meer te kijken dan in het verleden. Zodra er nieuws is, post ik het hier.
Antwoord
(26 July 2017, 23:59)Webmaster schreef: Helaas nog niet. De nieuwe loginmethode die VIER hanteert is een stuk geavanceerder dan voorheen, om een login te simuleren komt  meer te kijken dan in het verleden. Zodra er nieuws is, post ik het hier.

Even informeren of er al iets meer geweten is.
Is er al een nieuwe methode ontwikkeld?
Antwoord
Vanavond verschijnt "De kust is veilig" op Vier (om 21u30).
Het is later dus (nog) niet mogelijk om te uitzending te dwonloaden?
Komt er nog schot in de zaak ivm toegang tot vier video's want dit duurt al anderhalve maand...
Antwoord
@administrator
Vanavond verschijnt "De kust is veilig" op Vier (om 21u30). Het vier-seizoen begint ook vandaag.
Het is dus (nog steeds) niet mogelijk om een uitzending van vier te dwonloaden? vanaf wanneer denk u dat het gaat
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)