Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - VRTNU klankprobleem
Het probleem is inderdaad hiermee opgelost, waarvoor hartelijke dank   Worship !

Grz
Smikkeltjen
Antwoord
(25 June 2017, 16:12)Webmaster schreef: Dank iedereen voor het melden.
Ik heb een wijziging doorgevoerd, kunnen jullie laten weten of het probleem voor jullie hiermee opgelost is?

Ik heb een aflevering van Occupied gedownload. Er is weer geluid.
dank voor de snelle oplossing
Antwoord
Hier ook terug klank bij de uitzending van 'Iedereen beroemd' van 20 juni en ook bij Vranckx van gisteren. Bedankt voor de snelle oplossing, zie wel dat we niet meer de resolutie kunnen kiezen maar dat is een detail en minder erg dan geen klank.  Smilie
Antwoord
(25 June 2017, 16:12)Webmaster schreef: Dank iedereen voor het melden.
Ik heb een wijziging doorgevoerd, kunnen jullie laten weten of het probleem voor jullie hiermee opgelost is?

Enkele downloads gedaan en alles blijkt terug in orde te zijn.
Terug geluid.

Dikke pluim voor het snelle werk (Y)
Antwoord
Het probleem lijkt bij mij ook opgelost. En dat was sneller dan verwacht!

Hartelijk dank!
Antwoord
(25 June 2017, 16:59)Peet schreef: Hier ook terug klank bij de uitzending van 'Iedereen beroemd' van 20 juni en ook bij Vranckx van gisteren. Bedankt voor de snelle oplossing, zie wel dat we niet meer de resolutie kunnen kiezen maar dat is een detail en minder erg dan geen klank.  Smilie

Ik vind de resolutie wel belangrijk, bij kijk.nl wordt er in 360p gedownload terwijl 460p gewoon aanwezig is, en dat snap ik dus niet. 360 is gewoon veels te laag en 460 nog net te doen als je niet al te veel eisen stelt.

Ik hoop dan ook dat gemistdownloader in de toekomst altijd de beste resolutie probeerd te downloaden wat andere programmas ook doen.

Wel fijn dat het klank probleem is opgelost.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Deze draad gaat over klankproblemen bij VRTNU en die zijn opgelost en voor zover ik kan nagaan tracht GemistDownloader steeds de hoogst beschikbare resolutie bij vrtnu te downloaden, meestal 432 of 540 framehoogte. Tot voor de aanpassing kon je zelf de framehoogte aanduiden maar dat gaat nu niet meer maar we hebben wel klank en de resolutie is nog altijd okay. Dus prima en snel opgelost. (y)
Antwoord
(25 June 2017, 23:37)penthe schreef: Ik vind de resolutie wel belangrijk, bij kijk.nl wordt er in 360p gedownload terwijl 460p gewoon aanwezig is, en dat snap ik dus niet. 360 is gewoon veels te laag en 460 nog net te doen als je niet al te veel eisen stelt.

Ik hoop dan ook dat gemistdownloader in de toekomst altijd de beste resolutie probeerd te downloaden wat andere programmas ook doen.

Wel fijn dat het klank probleem is opgelost.

Het KIJK-probleem is, hoewel inderdaad niet gerelateerd aan dit topic, vanmiddag verholpen. 

(26 June 2017, 3:10)Peet schreef: Deze draad gaat over klankproblemen bij VRTNU en die zijn opgelost en voor zover ik kan nagaan tracht GemistDownloader steeds de hoogst beschikbare resolutie bij vrtnu te downloaden, meestal 432 of 540 framehoogte. Tot voor de aanpassing kon je zelf de framehoogte aanduiden maar dat gaat nu niet meer maar we hebben wel klank en de resolutie is nog altijd okay. Dus prima en snel opgelost. (y)

Dit is correct, een gevolg van de oplossing is dat GemistDownloader momenteel niet de resoluties zelf kan aanbieden zoals het dat wel doet voor anderen aanbieders. Wellicht wordt dit in een volgende versie verholpen.
Antwoord
Ik wilde het kijk.nl probleem eigenlijk vorige week al aanhalen in een apart topic, maar aangezien hier over de resolutie gesproken werd ben ik daar op ingegaan. Mijn excuus hiervoor.

Verder mijn dank voor de oplossing!
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Kan nu blijkbaar ook geen ondertiteling downloaden, is dat misschien ook een gevolg van de oplossing van het klankprobleem of ligt dat aan de VRT. Als slechthorende wel erg vervelend.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)