Welkom gast! Registreren
"download mislukt"
Mooi programma, maar ik doe kennelijk iets niet goed. Ik probeer een uitzending van Harirah van uitzendinggemist.nl te downloaden. Alles gaat goed tot stap 3. "Bezig met Starten" gaat nog goed, maar na ongeveer 20 seconden "Bezig met verbinden", krijg ik de melding "Download mislukt". Wat doe ik fout?
Antwoord
Heb je alleen met uitzendingen van Harrirah problemen of werken er geen enkele uitzending? Welke link van uitzending gemist gebruik je ( dan zou ik hem ook ff kunnen testen).
En ten slotte nog de vraag, als welk formaat filmpje sla je het op?
Antwoord
Ik heb exact hetzelfde probleem met een uitzending van Draadstaal. Ik heb voor de zekerheid ook een aflevering van Pauw en Witteman gedownload en beide op proberen te slaan als wmv, divx en xvid.
Niets werkt, ik blijf het bericht 'downloaden mislukt' krijgen. Ik heb uiteraard vandaag de nieuwe versie van gemistdownloader moeten installeren.

Het gaat overigens over deze uitzending van Draadstaal: http://player.omroep.nl/?aflid=9531102
Antwoord
Heb hetzelfde probleem. Ook bij you tube fimpjes. Ben nu .net op nieuw aan het installeren. Misschien dat het daar aan ligt.
Antwoord
(23 September 2010, 0:02)Alkmaar schreef: Heb je alleen met uitzendingen van Harrirah problemen of werken er geen enkele uitzending? Welke link van uitzending gemist gebruik je ( dan zou ik hem ook ff kunnen testen).
En ten slotte nog de vraag, als welk formaat filmpje sla je het op?

Dit is de link: http://player.omroep.nl/?aflID=10339673. Ik heb ook een paar andere programma's geprobeerd maar krijg steeds dezelfde melding. Ik heb geprobeerd op te slaan als WMV en AVI files.
Ik heb net ook even de .net4 installatie even opnieuw gedaan. Daar zijn volgens mij geen problemen mee. Andere programma's (zoals Freemake Video Converter die met .net4 werken, werken goed) Ik gebruik overigens Win7
Antwoord
Ook ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Het lukt ook mij niet om een programma te downloaden. Heb het ook geprobeerd met een programma dat ik eerder wel kon downloaden (2 dagen terug) en ook dat lukte nu niet.
Antwoord
Ik heb gisteren de nieuwe versie gedownload en inderdaad....steeds die melding: "download mislukt". Duidelijk een fout in de nieuwe versie lijkt me!
Jammer.
Antwoord
tot 4 dagen geleden kan ik downloaden
heb nieuwe update geplaatst en nu krijg ik de melding bij 3 downladen mislukt
help help
Antwoord
(24 September 2010, 13:24)johan00 schreef: tot 4 dagen geleden kan ik downloaden
heb nieuwe update geplaatst en nu krijg ik de melding bij 3 downladen mislukt
help help

Ik heb precies hetzelfde probleem Tear
Tot 4 dagen terug ging alles OK, met de nieuwste versie kan ik NIETS meer downloaden.

Ik dacht dat ik de oude versie een week terug op een externe HD had geplaatst, als dat zo is zal ik de oude versie installeren en als het downloaden dan wel goed gaat hier veslag van uitbrengen.
--------------------------------
Nou, ik heb de oudere versie gevonden, ook met de oudere versie lukt het mij niet.
Ik begrijp niet waarom, eerder ging het wel...
Iemand een idee?

MvG,
Deepbluesky
Antwoord
Beste gebruikers,
Het probleem is opgelost - de uitzendingen kunnen nu weer gedownload worden.

Bedankt voor jullie reacties,
Webmaster
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)