Welkom gast! Registreren
Afspelen geeft een klein venster weer
Het afspelen van een opgeslagen bestand (in wma) geeft een erg kleine beeld weergave. Ik heb hiervoor Windows media player gebruikt. Doe ik iets fout?
Hoe klein bedoel je met klein?
Als je een uitzending rechtstreeks bekijkt, is het dan even groot?

Over het algemeen hebben de uitzendingen van uitzending gemist een niet al te groot formaat.

Is dit alleen als je hem opslaat als wma of ook bij andere bestandstypes?
En je kan ook nog proberen om een ander programma dan Windows Media Player te gebruiken (bv VLC player).
(13 September 2010, 23:55)Alkmaar schreef: Hoe klein bedoel je met klein?

Over het algemeen hebben de uitzendingen van uitzending gemist een niet al te groot formaat.

En je kan ook nog proberen om een ander programma dan Windows Media Player te gebruiken (bv VLC player).

Met de VLCplayer doet hij het goed. Inmiddels is het mij ook gelukt met de Windows media player. Het was aanvanklijk ongeveer 8 x5 cm. Maar ik had niet de voledige beeld weergave ingeschakeld. De kwaliteit op groot beeld valt wat tegen.
Hartelijk dank voor uw reactie.

(14 September 2010, 9:06)tzum30 schreef:
(13 September 2010, 23:55)Alkmaar schreef: Hoe klein bedoel je met klein?

Met de VLCplayer doet hij het goed. Inmiddels is het mij ook gelukt met de Windows media player. Het was aanvanklijk ongeveer 8 x5 cm. Maar ik had niet de voledige beeld weergave ingeschakeld. De kwaliteit op groot beeld valt wat tegen.
Hartelijk dank voor uw reactie.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)