Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - Video Tegen De Sterren Op aflevering 5 werkt niet
(21 April 2017, 20:23)vincie schreef: Je moet voor alles inloggen bij vtm.
En Mijn Popuprestaurant te zien bij vtm moet je ook inloggen en daar lukt het wel, voor Moerkerke en de vrouwen moet je ook inloggen bij vtm, en lukt ook.

Kopieer dit naar je adresbalk: (gans de regel)
https://vtm.be/video/?f[0]=sm_field_video_origin_cms_longform%3AVolledige%20afleveringen&aid=171692

Je zult zien dat ook om inlog gevraagd wordt, maar je kan toch die link dl met gemistdl

Ik heb toch ook niet gezegd dat dit met alle videos het geval is, ik download vaak van Spaanse internet paginas en daar kan ik ook soms geen afleveringen downloaden terwijl de rest wel gewoon werkt, het probleem ligt dan ook vaak bij de internet pagina zelf in plaats van het programma waarmee je de video wilt downloaden.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Voor de duidelijkheid: bij de meeste Belgische websites is het mogelijk om uitzendingen te downloaden ondanks dat een inlog vereist is.

De video in kwestie (inmiddels verlopen) gaf om een of andere reden incorrecte informatie terug wanneer GemistDownloader de videodetails opvroeg, waardoor de uitzending niet downloadbaar was.
Antwoord
Citaat:De video in kwestie (inmiddels verlopen) gaf om een of andere reden incorrecte informatie terug wanneer GemistDownloader de videodetails opvroeg, waardoor de uitzending niet downloadbaar was.

Dit probleem is dan ook met andere videos van vtm en q2? Ik vrees dat het niet de enige video is die incorrecte info teruggaf toen gemidstdl de videodetails opvroeg. Maar bij inloggen kan het wél afgespeeld worden. Voor alle duidelijkheid dit probleem is enkel bij vtm en q2. De rest vrtnu, rtlxl, vier, npo ... werken perfect. Veel dank.
Antwoord
(22 April 2017, 12:36)Webmaster schreef: Voor de duidelijkheid: bij de meeste Belgische websites is het mogelijk om uitzendingen te downloaden ondanks dat een inlog vereist is.

De video in kwestie (inmiddels verlopen) gaf om een of andere reden incorrecte informatie terug wanneer GemistDownloader de videodetails opvroeg, waardoor de uitzending niet downloadbaar was.

Ja er werd tijdens de download om een login gevraagd, altans die informatie heb ik van iemand anders in Belgie mogen vernemen. Is zoals ik al aangaf een fout van de internet pagina en niet van het programma die het moet downloaden. Dit gebeurd mij in Spanje ook dus niets nieuws onder de zon en wacht ik altijd wat langer tot het wel werkt, echter in dit geval was de video in Belgie tot 21 april beschikbaar en was een download helemaal niet meer mogelijk.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)