Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - VTM lijkt niet meer te werken
(22 March 2017, 0:29)Devilqnox schreef: Vreemd hoor, bij Amigo's is dit euvel er niet, wel bij zonen van van as.
Dus het ligt toch echt een gemistdownloader.

Waar speel je dit op af? Welk apparaat, en/of mediaspeler?
Antwoord
Bij het begin loopt het beeld al vast. De intro blijft staan op het tv-scherm en de stem loopt "verder".
https://vtm.be/video/volledige-afleverin...5160721000

Kan hier iets aan gedaan worden aangezien dit soort probleem al enige tijd aanwezig is bij programma's vtm.

Misschien reclame ervoor laten staan (indien die is weggeknipt), ook loopt het beeld vroeger eens vast in de helft (dus na de reclame), dus misschien de reclame daar ook laten staan. Haalt het iets uit om de reclame gewoon volledig te laten staan, zelfs voordat de uitzending begint, want als de uitzending begint loopt het beeld al vast. (stickje, op tv). Reactie webmaster aub.
Antwoord
(26 March 2017, 17:25)Webmaster schreef: Waar speel je dit op af? Welk apparaat, en/of mediaspeler?

Laptop windows 7 en samsung smart tv.
Antwoord
(01 April 2017, 19:56)vincie schreef: Bij het begin loopt het beeld al vast. De intro blijft staan op het tv-scherm en de stem loopt "verder".
https://vtm.be/video/volledige-afleverin...5160721000

Kan hier iets aan gedaan worden aangezien dit soort probleem al enige tijd aanwezig is bij programma's vtm.

Misschien reclame ervoor laten staan (indien die is weggeknipt), ook loopt het beeld vroeger eens vast in de helft (dus na de reclame), dus misschien de reclame daar ook laten staan. Haalt het iets uit om de reclame gewoon volledig te laten staan, zelfs voordat de uitzending begint, want als de uitzending begint loopt het beeld al vast. (stickje, op tv). Reactie webmaster aub.

@Vincie, ik zou het heel erg apprecieren als je eens zou stoppen met deze onzinnige quotes. Je helpt er niemand mee hoor als je steeds een quote doet en vervolgens iets anders schrijft. Ik krijg namelijk steeds mails dat er een quote/antwoord is op mijn vraag maar vervolgens zie ik jouw onzin, wat geen antwoord was/is op mijn vraag aan de webmaster.

Kun je svp daarmee stoppen?

Ik dank Webmaster zelf wel en ik doe zelf wel met Webmaster een en ander bespreken, heb ik jou niet voor nodig. Dus stop aub ermee en doe ons en jezelf een plezier, zodat we nog lang kunnen genieten van een perfect werkende gemistdownloader.

Bij voorbaat hartelijk dank, namens velen Devilqnox
Antwoord
Quotes? Wie "quote" ik dan? Ik stel gewoon een bericht op als ik een probleem ontdek bij afspelen vtm programma. En dat hoort per toeval in dit topic thuis. Als jij dan berichten in je mail krijgt over dit topic, dat is niet mijn probleem. Of hoe zou ik het kunnen oplossen want ik ben geen haatdragend persoon. Als jij mijn berichten onzinnig vindt, is dat ook jouw probleem, niet het mijne :(

En bericht 22 is geen reactie op jouw bericht, maar gewoon een "nieuw" bericht. Ik heb 7 dagen gewacht, maar aangezien je niet antwoord op de vraag van de webmaster, heb ik zelf een "nieuw" bericht geplaatst omdat ik VANDAAG een probleem ontdekte bij een url, en is dus geen reactie. Als ik een reactie zou posten op jouw post, ben ik slim genoeg om de quote tag te gebruiken, zoals jij al heel goed kunt precies. Namens velen? Hoe durf je zo arrogant te zijn?
Antwoord
Je klinkt wat zuur iig.
Antwoord
Allen, laten we het gezellig houden. De problemen met de VTM-video's lijken vooral te liggen aan de manier waarop VTM de video's aanbiedt, daar kan ik nu niet zoveel aan doen. Ik zal deze week onderzoeken of er andere oplossingen zijn.
Antwoord
Ok, bedankt om er naar te kijken.
Sorry dat ik off-topic gegaan ben.
Het zal niet meer gebeuren.
Antwoord
[Afbeelding: mxuRCMW.png]
Inderdaad, had het ook
Hopelijk vind @Webmaster er een oplossing voor
Antwoord
Ik heb enkel problemen met De Zonen van Van As. Andere uitzendingen lukken wel. Tot 2 weken geleden stonden er telkens nog 2 versies waarvan 1 wel downloadbaar was, nu slechts 1 versie die zoals hierboven aangegeven steeds komt melden dat er op de pagina geen video gevonden wordt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)