Welkom gast! Registreren
Download snelheid
Is het mogelijk om in de gemistdownloader de download snelheid aan te geven, naast de al bestaande balk met de gevorderde download?
Groet.
Antwoord
Ik dacht dat dit kon? Op de I knop klikken/Instellingen/Applicatie en vinkje zetten voor "Toon verwerkingssnelheid tijdens dloaden".
Antwoord
Dank voor de reactie, heb het aangevinkt, maar er veranderd niets. Ik zie alleen maar de balk het met % van de download, niet de snelheid.
Heb de gemistdowloader ook opnieuw opgestart, maar geen verschil.

Ziet iemand misschien wel de download snelheid?
Antwoord
Dit lukt wel hoor, onderaan bij de minuten hoelang het nog duurt alvorens alles gedownload is, daarachter staat het aantal frames per second (fps). Beter zou misschien zijn om daar het aantal Mbit/sec te melden, dat is duidelijker. Maar dat is misschien iets voor de webmaster.
Antwoord
(24 March 2017, 12:45)vincie schreef: Dit lukt wel hoor, onderaan bij de minuten hoelang het nog duurt alvorens alles gedownload is, daarachter staat het aantal frames per second (fps). Beter zou misschien zijn om daar het aantal Mbit/sec te melden, dat is duidelijker. Maar dat is misschien iets voor de webmaster.

Minuten? Dit wordt interessant ;-) Ik heb slechts een "%" staan. Zie bijlage. Ik gebruik versie 2.9.0.4. Tevens ook mijn instellingen. Ben benieuwd.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Het klopt dat je zowel minuten en downloadsbelheid (in MB/s or FPS) kunt zien, maar dat zie je alleen als je een losse uitzending downloadt. Als je downloadt met behulp van de wachtrij, zoals je in je screenshot doet, zie je deze informatie niet.
Antwoord
(24 March 2017, 20:37)Webmaster schreef: Het klopt dat je zowel minuten en downloadsbelheid (in MB/s or FPS) kunt zien, maar dat zie je alleen als je een losse uitzending downloadt. Als je downloadt met behulp van de wachtrij, zoals je in je screenshot doet, zie je deze informatie niet.

Ja, ik zie na een testje wat je bedoelt. Het "voordeel" van gebruik maken van toevoegen aan de queu, ook al is het maar een losse uitzending, is dat je kan instellen, om na afloop van de download de computer bv af te sluiten. 
In elk geval bedankt voor de reacties vandaag.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)