Welkom gast! Registreren
Probleem met NPO.nl
[Afbeelding: full.jpg]Deze komt naar boven bij 'lijst met uitzendingen' optie... Als ik de url invoeg knalt ie eruit.
(16 March 2017, 11:25)mldklh schreef: Gemistdownloader stokt.
Zowel met Linux (XUBUNTU) als W10 werkt het niet. Al vanaf vanmorgen. W10 ga ik zo weer proberen.
Als ik het probeer (met beide besturingssystemen) krijg ik afwisselende reacties.
Soms verdwijnt GM na het invoeren en starten van de link, of blijft zoeken. Soms verdwijnt ook de browser Chrome.
GM is een fantastisch programma; kijken op je eigen gekozen tijd zonder haperingen, maar het lijkt er op dat de NPO ons naar de betaalde variant NPO plus wil ´verbannen´.
Sinds vanavond werkt NPO bij mij ook niet meer. Blijft hangen op bezig met verwerken. RTLXL en Youtube werken wel. Probleem zit dus in de NPO-stream. Ik gebruik Windows 10 64 bit. NPO plus is niet echt een alternatief voor GD. Je kan er niet van downloaden.
Dank allen voor het melden, het probleem is inmiddels verholpen. Mocht je nog links vinden die niet werken, laat het me weten.
Dank voor de oplossing, het werkt weer! GD blijft een favoriet programma.
(17 March 2017, 2:32)Wim001 schreef: Dank voor de oplossing, het werkt weer! GD blijft een favoriet programma.
Ook bij mij werk het weer, prima gedaan!
Hm, ik probeerde net wat achterstalligs van afgelopen zondag te downloaden, maar niks, hoor. Alleen vier rode balkjes en de mededeling: "Downloads voltooid! Let op, één of meerdere downloads zijn mislukt."
Ik kan al sinds de 2de helft van vorig jaar niet meer betrouwbaar downloaden van de NPO. Het gaat in 80% van de gevallen fout: "Er is een onbekende schrijffout opgetreden". Soms lukt het ineens een keer, maar meestal niet. Ik heb net bijvoorbeeld geprobeerd Studio Voetbal te downloaden en het ging op 67% mis. Tegenwoordig gebruik ik voor de NPO meestal een Firefox-plugin. Kijk.nl en RTL werken trouwens wel goed met GemistDownloader.
...maar nou doet-ie 't weer wél. Als ik gelovig was zou ik denken: een godswonder, maar ik houd het liever op goed werk van jullie!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 34 gast(en)