Welkom gast! Registreren
Probleem met NPO.nl
Yes, het werkt, dank je wel!
(07 March 2017, 12:12)Webmaster schreef: Dank voor het melden, het probleem is bekend. Vanavond hoop ik een oplossing te hebben.
Zodra er nieuws is, post ik het hier.

Hij doet het weer  :D  Enorm bedank  Dáág!
(overigens snel gefixed ! compliment daarvoor !  (Y) )
Het spijt me te melden, maar bij mij doet ie het niet (di avond 7 mrt 22.54). Follow the money geeft een foutmelding. Zo ook de docu over 4 jarigen van gisteravond.
Ik draai 2.9.0.4 op Ubuntu linux
Dank, webmaster.
Ik ben erg blij met dit programma. Ook daarvoor dank :-)
(07 March 2017, 23:55)adonetubuntu schreef: Het spijt me te melden, maar bij mij doet ie het niet (di avond 7 mrt 22.54). Follow the money geeft een foutmelding. Zo ook de docu over 4 jarigen van gisteravond.
Ik draai 2.9.0.4 op Ubuntu linux

Ik draai Windows 7. Misschien is dat een verschil... Ik heb net http://www.npo.nl/follow-the-money/06-03...W_03386184 geprobeerd en dat lukt gewoon.
(08 March 2017, 0:21)PietjePuk schreef: Ik draai Windows 7. Misschien is dat een verschil... Ik heb net http://www.npo.nl/follow-the-money/06-03...W_03386184 geprobeerd en dat lukt gewoon.

Vanmorgen doet ie het weer wel op Ubuntu met versie 2.9.0.4. Gek genoeg deed een concurerend programma (Download.npu) het wel gisteravond.
Adonet Ubuntu. Alles om met Ubuntu het internet op te gaan.
(07 March 2017, 21:57)Webmaster schreef: Het probleem is inmiddels verholpen. Zorg dat je de laatste versie van GemistDownloader gebruikt (2.9.0.4).

De NPO heeft de protocols gewijzigd. Ook de addons Nederland24 en Uitzendinggemist voor Kodi hadden daar last van. Beide addons zijn inmiddels geüpdate en werken weer. Er waren verschillende wijzigingen nodig voor KPN klanten en Telfort klanten, als ik me goed herinner.

Hoe slagen jullie erin het probleem te verhelpen zonder een nieuwe versie uit te brengen?????

(Bij mij, Fedora 25 met de mono versie, werkt 2.9.0.4 in elk geval nog steeds niet.)
Hier nog steeds problemen; kom niet verder dan 'initaliseren'.
(08 March 2017, 22:26)sciurius schreef: De NPO heeft de protocols gewijzigd. Ook de addons Nederland24 en Uitzendinggemist voor Kodi hadden daar last van. Beide addons zijn inmiddels geüpdate en werken weer. Er waren verschillende wijzigingen nodig voor KPN klanten en Telfort klanten, als ik me goed herinner.

Hoe slagen jullie erin het probleem te verhelpen zonder een nieuwe versie uit te brengen?????

(Bij mij, Fedora 25 met de mono versie, werkt 2.9.0.4 in elk geval nog steeds niet.)

Dit heeft waarschijnlijk te maken met Mono. Gebruik je de meest recente versie van Mono?
ging gisteravond paar keer goed en daarna ook weer die JObject from JsonReader.path foutmelding en nu nog steeds.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)