Welkom gast! Registreren
beta- foutmelding memcoder.exe
Ik ben de beta versie aan het testen, met 2 programma's tegelijk in de lijst (super dat dit nu mogelijk is!).

Ik krijg alleen een foutmelding dat memcoder.exe niet in de map staat, terwijl dit wel het geval is.
Als je op ok klikt, gaat het downloaden wel gewoon beginnen, maar bij iedere download uit de lijst krijg je opnieuw deze foutmelding/waarschuwing.

Zie ook de screenshot.
[Afbeelding: gemistdownloadererror.jpg]

Ik gebruik Windows XP SP3 met GemistDonwloader 2.5.1.3

Het is een super programma (ik kijk uitzendingen op m'n videoplayer in de trein, waar ik elke dag tijd zat heb om dit te kijken!)

Bijlagen Miniatuurweergaven

Beste Alkmaar,

Bedankt voor het melden. Dit probleem is eenvoudig te verhelpen, het zit hem in een foutje in de code, ik zal het deze week oplossen en een verbeterde versie online zetten. Leuk om te horen dat je er blij mee bent!

Nogmaals bedankt,
Webmaster
verbeterde versie :d ok
Worship als je dan de "adresbalk" voor <de link> (b.v) http://player.omroep.nl/?aflID=11134041&...light=true
in progg gemistdownloader ook nog ctrl-A / of ' browseractief' ' maakt :zodat <de link> geheel te selecteren is in het proggi'
dat zou fijn zijn >

dus laatste pic > die 'browser actief' maken :d
[img] http://docs.google.com/viewer?pid=sites&...er=4&w=758 [/img]

en maybe in toekomst <de link> embedded zelfs mogelijk maken . zou Dance zijn
B.v. als in keeptube.com prog/site :d
(oftewel niet naar je zelf mailen . maar meteen bereikbaar)

ik heb idd ook de melding memrec.exe in de beta .
met zelfde os en versie:DAngel
Ik kreeg net niets gedownload, na het klikken op OK wou hij het niet downloaden.

Daarna programma opnieuw opstart, maar nu krijg ik elke keer een andere foutmelding:
[Afbeelding: gemistdonwloaderfout.jpg]

Hierna word je vanzelf doorverwezen naar de downloadpagina: http://www.helpdeskweb.nl/update

Daar staat alleen niet de beta versie (welke ik graag voor jou wil testen).

Ook zou het handig zijn als het programma standaard op 1 locatie en met de voorgestelde bestandsnaam kan opslaan, dat je niet elke keer weer op opslaan als hoeft te klikken (wat een tijd duurt bij mij).
Er waren serverproblemen waardoor de bètatest vanmiddag niet werkte. Het probleem is inmiddels verholpen, bedankt voor het melden.

Inmiddels is bètaversie 2.5.1.6 vrijgegeven, met daarin de volgende veranderingen:
* Ondersteuning voor YouTube-embedded en Uitzending Gemist-embedded
* CTRL+A -ondersteuning (eenvoudiger links kopieeren)
* Windows XP-probleem verholpen

In de vorige versies is al ondersteuning voor CTRL+W toegevoegd, en is er een instellingenscherm aangebracht (via groene knop [ I ] -> 'Instellingen')
Waar is de nieuwe beta versie te downloaden?
Op de download pagina staat alleen de laatste stabiele versie, via het forum kan je tot aan pagina op hepldeskweb.nl/beta komen, alleen daar staat nog de oudere beta versie 2.5.1.3
(05 August 2010, 17:12)webmaster schreef: Er waren serverproblemen waardoor de bètatest vanmiddag niet werkte. Het probleem is inmiddels verholpen, bedankt voor het melden.

Inmiddels is bètaversie 2.5.3.6 vrijgegeven, met daarin de volgende veranderingen:
* Ondersteuning voor YouTube-embedded en Uitzending Gemist-embedded
* CTRL+A -ondersteuning (eenvoudiger links kopieeren)
* Windows XP-probleem verholpen

In de vorige versies is al ondersteuning voor CTRL+W toegevoegd, en is er een instellingenscherm aangebracht (via groene knop [ I ] -> 'Instellingen')

ZEER ZEER NETJES !!

ga meteen uitproberen
waar is de link
en bevindingen kunnen naar wie gestuurd worden??

xxx
_beta-tester_
Versie 2.5.1.6 is te downloaden via hier. Versie 2.5.3.6 die was aangekondigd, was een typfout, het gaat om versie 2.5.3.6; de wijzigingen zijn gewoon doorgevoerd.
Bedankt voor de link, ik heb gelijk de nieuwe beta geïnstalleerd en ben hem nu aan het testen.

Wat voor mij nog een mooie verbetering zou zijn, als je via de instellingen eenmalig een standaard locatie kan opgeven waar je wilt dat de video's worden opgeslagen, zodat je niet elke keer via Opslaan als de locatie en naam hoeft uit te kiezen (de standaardnaam die mee komt bij uitzending gemist programma's is prima!).

Verder werkt alles perfect, voor zover ik nu kan zien.
Zojuist vrijgegeven: GemistDownloader 2.5.1.9, met daarin de volgende veranderingen t.o.v. 2.5.1.3:
* Mogelijkheid om standaardlocatie te selecteren (via [ I ] -> Instellingen)
* Mogelijkheid om bestandsnaam samen te stellen (via [ I ] -> Instellingen)

Met name de laatste functie is erg handig, aan de hand van parameters kan er een 'sjabloon'-bestandsnaam worden gemaakt voor alle video's die worden opgevraagd. Zo geeft '%titel%' van %omroep% op %datumtekst% voor deze video de bestandsnaam 'In therapie' van NCRV op 09 augustus 2010 en voor deze video de bestandsnaam 'Nova-Den Haag vandaag' van NPS op 09 augustus 2010. Als je zelf een beetje rommelt met de parameters, kun je ongetwijfeld een handige bestandsnaam samenstellen.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)