Welkom gast! Registreren
Link RTL achterhalen
Dag allen,

Allereerst wil ik mijn complimenten uitspreken naar de ontwikkelaars van dit prachtige programma, dat computerklunzen als ik in de gelegenheid stelt streaming video te rippen. (Y)

Ik heb een - wellicht domme - vraag: hoe achterhaal ik van de video's op RTL-gemist de links?

U bent gegroet,

Boer met Kiespijn.nl Dance
Beste Boer met Kiespijn,
Probeer hetvolgende:

Video's downloaden van links die eindigen op video_index.xml
1. Open de gewenste uitzending op RTL Gemist
2. Klik, als de video is gestart, binnen het videoscherm op "DELEN" (rechtsbovenin)
3. Deel de video met jezelf; stuur een e-mail naar jezelf.
4. Als je de e-mail hebt ontvangen, kopieer je de link naar GemistDownloader. Let op dat je de hele link kopieert, anders krijg je een foutmelding!

Met vriendelijke groet,

Webmaster
Heb zojuist het programma opgepikt maar ik begrijp niet hoe ik aan de juiste link kan komen. Heb ik niet goed gelezen? Waar vind ik een soort manual?

Wel leuke software! Hoop dat ik et snel onder de knie krijg.

Jan
Beste Jan,

In dit topic staat een link naar een handleiding die door een ander is gemaakt. Hierin staat in basis hoe GemistDownloader gebruikt kan worden.

Als je nog andere vragen hebt, laat het weten! Smilie
Webmaster
Makkelijker is deze manier:

2. Klik, als de video is gestart, buiten het videoscherm op "Meer delen" (rechts bij Informatie)
3. Klik op Google
4. Kopieer de link van de regel "Locatie (URL):" naar GemistDownloader
(12 November 2010, 17:41)MartZuid schreef: Makkelijker is deze manier:

2. Klik, als de video is gestart, buiten het videoscherm op "Meer delen" (rechts bij Informatie)
3. Klik op Google
4. Kopieer de link van de regel "Locatie (URL):" naar GemistDownloader

Klopt, maar helaas is bij RTL XL tegenwoordig bijna allees beveiligd met DRM - erg jammer. Downloaden is dus vrijwel nooit mogelijk.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)