Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.3  - GemistDownloader start niet
Gisteren de software gedownload. Zowel gisteren als vandaag krijg ik bij het activeren de volgende melding: 'Er is een verbindingsfout opgetreden. Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server.'
Uiteraard heb ik mijn verbinding gecontroleerd. Die werkt.
Kan het zijn dat ik iets in mijn instellingen van Windows 10 moet aanpassen?
Of is er misschien een andere oorzaak?

Nu, 10 minuten later werkt GD plotseling wel! Mooi
Antwoord
Gemist Downloader werkt niet. Krijg volgende melding: Er is een verbindingsfout opgetreden. Er kan geen verbinding worden gemaakt met server. Mijn verbinding werkt goed. Wat kan dit zijn?
Antwoord
Ik had die melding ook. Vervolgens opnieuw geinstalleerd. Nu krijg ik wel verbinding. Maar kennelijk kunnen de ondertitels bij NPO niet gedownload worden. Want zodra ik een download start verschijnt er een foutmelding. Als ik even wacht met het wegklikken van het scherm wordt de download van het videobestand (mp4) wel voltooid, maar de ondertitels (srt) zijn nergens te vinden. Dit is de foutmelding: https://c1.staticflickr.com/1/752/324580...ae4902.jpg
Antwoord
Er is een storign geweest/deels nog gaande bij onze webhoster. Hierdoor kan het zijn dat de website, het forum en GemistDownloader slecht of niet werken. Er wordt gewerkt aan een oplossing,
Antwoord
Ik heb ook deze foutmelding.
Schakel ik de optie ondertitels helemaal uit, dan dan verloopt het downloaden normaal.
Geen foutmeldingen (maar ook geen ondertitels natuurlijk!)
Ik heb even gecontroleerd, maar het betreffende programma heeft wel ondertitels op de site van NPO. Er is (denk ik) ook niets veranderd aan de opzet van de NPO site, want ik heb het met oudere programma's (van een paar maanden geleden) ook even getest, maar daarmee krijg ik nu ook dezelfde foutmelding. Dank voor de aandacht!
Antwoord
Nog een korte aanvulling: Van Canvas lukt het mij wel om de ondertitels te downloaden.
(Alleen van de voor Nederland beschikbare programma's natuurlijk)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)