Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.3  - Kijk.nl, NCIS: wel geluid, geen beeld
Ontdekte vanavond dat NCIS weer te zien is en dacht afleveringen te downloaden. Helaas krijg ik alleen geluid en geen beeld. Ik las de melding: 'Mogelijk is deze video niet downloadbaar', dat kan ik begrijpen, maar hoe kan het dat ik dan wel geluid heb gedownload?
Antwoord
Kun je de link geven waarover het gaat?
Antwoord
(02 July 2016, 21:37)Slome schreef: Ontdekte vanavond dat NCIS weer te zien is en dacht afleveringen te downloaden. Helaas krijg ik alleen geluid en geen beeld. Ik las de melding: 'Mogelijk is deze video niet downloadbaar', dat kan ik begrijpen, maar hoe kan het dat ik dan wel geluid heb gedownload?
Dag Webmaster, wat attent dat u zelfs op zondag helpt, hiervoor dank.

De link: http://www.kijk.nl/net5/ncis/videos/S444...-if-you-do
Heb het net nog even geprobeerd, maar nu kan ik helemaal niets downloaden, zie bijlage.

Groet, Slome

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Deze uitzendingen zijn beveiligd met DRM, een beveiligingstechniek om downloaden te vermoeilijken. In Nederland is het omzeilen hiervan onrechtmatig (= kan leiden tot claims).

De reden dat er staat 'Mogelijk is deze uitzending niet te downloaden', in plaats van een 'echte' foutmelding, is omdat sommige video's ondanks dat het lijkt alsof er DRM op zit, toch te downloaden zijn.
Antwoord
(04 July 2016, 20:53)Webmaster schreef: Deze uitzendingen zijn beveiligd met DRM, een beveiligingstechniek om downloaden te vermoeilijken. In Nederland is het omzeilen hiervan onrechtmatig (= kan leiden tot claims).

De reden dat er staat 'Mogelijk is deze uitzending niet te downloaden', in plaats van een 'echte' foutmelding, is omdat sommige video's ondanks dat het lijkt alsof er DRM op zit, toch te downloaden zijn.

Dank u wel voor uw uitleg. Jammer, maar helaas.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)