Welkom gast! Registreren
Wizard Scherm Te Groot
    Hoi, weet iemand een oplossing.
Tear
Ik krijg een setup wizard scherm waarop ik helemaal onderin het scherm op “volgende” moet klikken maar het wizard scherm is te groot, ik kan er niet bij.
Ik heb met de muis het scherm aan de bovenkant naar boven getrokken maar het gaat niet ver genoeg naar boven.
Ik heb met de pijl toets en mijn muis links ingedrukt het scherm helemaal naar boven gehaald en dan is wel de knop “volgende” zichtbaar maar zodra ik de muis er naar toe beweeg is het scherm weer naar beneden.
Ik kan niet bij de knop “volgende” komen. Weet iemand een oplossing.
Alvast bedankt, greez Remco
Antwoord
Hoi Remco,
Je kunt proberen de knop aan te spreken met de [TAB]-toets, gevolgd door [Enter]. Als dat niets uithaalt, kun je proberen je schermresolutie (tijdelijk) wat hoger te zetten; hierdoor passen er meer pixels op en scherm. Nadeel is we dat alles nog kleiner wordt... Je kunt het doen door met je rechtermuisknop op je bureaublad te klikken, «Aan persoonlijke voorkeur aanpassen », vervolgens kies je «Beeldscherminstellingen», en kun je in het volgende scherm met de slider je resolutie aanpassen. Bedenk dat je 'm in dit geval naar rechts moet schuiven. Onhoud de 'oude' schermresolutie, zodat je 'm na afloop weer kunt terugzetten.
Antwoord
Harstikke bedankt, Webmaster met de tab-toets kon ik de wizard schermverkleinen.
Het is gelukt !
Fantastisch en nogmaals hartstikke bedankt.
Greez Remco
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)