Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.09 bèta  - downloaden op dvd zetten
hallo, ik zit met een probleempje ik wil graag een programma van npo op dvd zetten
Krijg hem alleen gedownload in een mp4 bestand zonder converten [heb de nieuwste versie van downloader erop gezet ]
Bij alle andere mogelijkheden begint hij met downloaden maar ergens halverwege gaat de computer op zwart  Raah!!Had het mp4 bestand al via mijn computerbrander erop gezet speelt wel via dit meduim af maar niet in een dvd speler Heb nu via downloader gemist jullie brandprogramma erop gezet maar ik krijg t niet voor elkaar !!Wat doe ik allemaal fout kan iemand mij dat vertellen of wat trucs en tips geven 
Ik ben een leek op dit gebied maar ik wil het programma heel graag op dvd hebben zodat ik t kan bewaren !Dank je wel alvast voor de hulp/ reacties groetjes liesje
Antwoord
Lees eens deze handleiding door van het gratis programma DVD Flick: http://www.snelrennen.nl/dvdflick/
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
dank je wel voor je reactie penthe en de heldere uitleg , het is me gelukt om het programma te doorlopen en te encoderen maar dan zegt hij done na afloop , moet ik er dan ook het speciale imgburn op installeren om de aflevering te branden op dvd heb dat nog niet gedaan nu dus weet ik niet hoe verder hopelijk lees je dit en krijg ik nog een antwoord erop thanks alvast groet liesje
Antwoord
imgburn wordt gebruikt om het eindresultaat op de DVD te zetten, installeren kan geen kwaad en het is ook een gratis programma.

Tegenwoordig werk ik zelf niet meer met DVDs maar toen ik DVD FLick gebruikte riep deze naderhand automatish imgburn aan.

Als je de video al omgezet hebt en je weet waar deze staat zou je deze ook met een ander programma op DVD kunnen zetten. Hier in ieder geval een handleiding om dat met imgburn te doen http://www.filmbranden.nl/index.php/hand...gburn.html
Antwoord
hoi dank je voor je antwoord ik probeer dat programma te installeren maar het lukt niet erg
ik moet dan dingen op mijn chroome plaatsen wil ik verder kunnen , heb het al bij 1 gedaan en dan loopt hij vast op een of andere manier
Ik ben daar een beetje bang voor dat ik er foute dingen/ die geld kosten ofzo opzet bij dvd -flick kreeg je gelijk een installatie programma nu niet , heb al bij de nederlandse installatie gekeken maar ook geen sukses
kun je me nog wat aanwijzingen geven hoe ik dat het beste kan doen dank je wel alvast
groetjes van een beginneling van programmas branden op dvd - liesje
Antwoord
BIj het installeren van gratis software komt het vaak voor dat er andere dingen meegeinstalleerd worden die je beslist niet wilt, daarom is het scherm voor scherm goed opletten wat er staat en normaal gezien kun je die troep dan uitzetten. Dus alles uitvinken en weigeren wat niets met imburn te maken heeft.
Antwoord
Ik krijg imgburn helemaal niet geinstalleerd bedoel ik ga naar de nederlandse site klik op downloaden wordt dan doorgelinkt naar een engelse site vol met andere advertenties , geen installatiescherm net als bij dit programma en dvd flick heb hier een windows dvd brander opzitten maar weet niet of dat voldoende is !
Net het progamma opgestart maar was de ge/encodeerde uitzending kwijt vrees dat ik weer helemaal op nieuw moet beginnen . helaas is alle begin moeilijk , kun je me nog even advies geven over het brandprogramma dank je wel ! groet liesje
Antwoord
Imgburn moet van deze webpagina gedownload worden http://www.imgburn.com/index.php?act=download lees dan ook even verder en kijk ook gelijk hoe je het naar het Nederlands kunt zetten dat staat eronder uitgelegd.
Antwoord
ja zover was ik al gekomen maar waar moet ik dan op klikken ik zie alleen maar advertenties erop, ga ik ergens op verder klikken bovenaan dan kom ik op een programma om te kopen ik zie daar de advertenties waarschijnlijk de juiste button niet ?:(( liesje
Antwoord
Hier heb je een directe link, staat gewoon op de webpagina http://download.imgburn.com/SetupImgBurn_2.5.8.0.exe

En voor de reclames zou je eens in Google op Ublock moeten zoeken, deze dan installeren in Chrome en je bent van de reclames verlost. Standaard wordt alles geblokkeerd maar je kunt per webpagina de blokade opheffen zoals hier bijv. en andere webpaginas met niet vervelende reclames die hun pagina betalen van de banners en reclames.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)