Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Programma's van NPO downloaden lukt niet
Goede Middag,

Sinds gisteravond lukt het niet meer om programma's van NPO te downloaden.
Na start downloaden komt de mededeling:

De Video-url kon niet worden opgehaald
Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL Probeer het later opnieuw.

Ik probeer het opnieuw, maar zonder resultaat.

Doe ik iets verkeerd?
 Groeten jobadi
Antwoord
Hallo Webmaster,

ik heb geprobeerd opnieuw iets van NPO te downloaden, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.
Downloaden van b.v. RTL XL en Youtube gaat wel goed.

jobadi
Antwoord
Kun je het nu nog eens proberen?
Antwoord
Dag Webmaster,

Het is me nu wel gelukt een programma compleet te downloaden.

Hartelijk dank voor de snelle reactie en oplossing.

Jobadi
Antwoord
Ook problemen hier. Vandaag krijg ik onderstaande foutmelding van de betaversie. Het werkte een paar dagen geleden overigens nog prima.

Code:
************** Exception Text **************
System.MissingMethodException: Method not found: 'System.String System.Net.WebUtility.UrlEncode(System.String)'.
   at Adaptive_Generator.NPO.GenerateLink(String input, IWebProxy proxy, String version)
   at GemistDownloader.ManualLinksSearch.fetchNPOserver(String id, String invoer, Downloader CurrentDownload, Boolean ShowExceptions)
   at GemistDownloader.Controller.Core.GenerateDetails(String link, String qindex, DownloadDetails CurrentDetails, Downloader CurrentDownload, String itag, Boolean TwoStep, String originaalLink, Int32 iteratie, Boolean ShowExceptions)
   at TestProcessCaller.Hoofdvenster.GenerateDetails(String link, String qindex, String itag, Boolean TwoStep, String originaalLink, Int32 iteratie, Boolean ShowExceptions)
   at TestProcessCaller.Hoofdvenster.stap2_button_Click(Object sender, EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent)
   at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
   at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
Antwoord
(01 July 2015, 2:26)midas schreef: Ook problemen hier. Vandaag krijg ik onderstaande foutmelding van de betaversie. Het werkte een paar dagen geleden overigens nog prima.

Kun je het nog eens proberen?
Antwoord
Prima, is opgelost. Bedankt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)