Welkom gast! Registreren
Geluid rtlxl niet synchroon
@Webmaster:
Sinds vandaag converteert RTL H 264 naar ffmpeg, lijkt mij niet juist.
Antwoord
Denk je dat ik het ter plekke verzin dan?
Ben nu een uitzending aan het downloaden, zomaar @random, laat het straks weten.
Antwoord
bij mij is het geluid ook niet synchroon na het eerste reclame blok

ik heb vanalles geprobeerd maar blijft dat de lippen niet met het geluid klopt

hoop dat webmaster dit kan oplossen

ik gebruik trouwens de laaste beta versie maar met de versie daar of de laaste officile versie precies het zelfde probleem
Antwoord
webmaster zou je hier op willen reageeren graag
Antwoord
Dit wordt lichtelijk irritant.
Antwoord
Ik heb er ook last van dat na het eerste reclameblok het geluid niet meer synchroon is bij rtlxl.
ik gebruik de laatste beta versie. Hij doet het ook bij adaptive.
Antwoord
(25 June 2015, 2:30)Klauwkikker schreef: Ik heb er ook last van dat na het eerste reclameblok het geluid niet meer synchroon is bij rtlxl.
ik gebruik de laatste beta versie. Hij doet het ook bij adaptive.

Adaptive werkte tot zoeven geleden niet in de nieuwste bètaversie, dus ik zou het nog een keer proberen als ik jou (met adaptive dus).
Antwoord
(26 June 2015, 14:02)Webmaster schreef: Adaptive werkte tot zoeven geleden niet in de nieuwste bètaversie, dus ik zou het nog een keer proberen als ik jou (met adaptive dus).

Bedankt voor je antwoord. Net geprobeerd , nu gaat het wel goed. Mag ik vragen hoe dat kan?
Is de laatste betaversie nu wel goed?
Antwoord
Bij mij doet nu geen enkele RTL-video het nog. Hij zegt direct: download mislukt. Ook als ik adaptive aanvink..versie 2.8.1.1.6 BETA.
Antwoord
Bij mij liep het geluid en beeld niet synchroon. Als ik adaptive video's aanvinkte kreeg ik een foutmelding tijdens het downloaden.

Ik heb de beta geinstalleerd : 2.8.1.18 BETA.
Toen heb ik adaptive video's aangevinkt.

Als ik een video van RTLXL wil downloaden, lijkt alles goed te gaan, maar het vullen van het progress balkje duurt 1 seconde, waarna hij "download voltooid" aangeeft. Dan heeft ie maar 1 seconde van de aflevering gedownload.

Tips
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)