Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.14 bèta  - Incomplete afleveringen RTLXL
Downloaden van GTST gaat met deze beta ineens niet meer, andere programma's heb ik geen last mee. Hij is binnen enkele secondes klaar en download vervolgens alleen de laatste paar secondes van de aflevering
Antwoord
Ben dus niet de enige met dit probleem, zojuist forceer adaptive rtlxl SYTYCD willen ophalen

http://rtlxl.nl/#!/so-you-think-you-can-...31305ee457

Maar er wordt maar 4 seconden gedownload, ik gebruik ook 2.8.1.14
Antwoord
Ook hier in Amerika heb ik dit probleem met de beta-versie. Er wordt slechts een klein deel van het programma binnengehaald (via RTL XL), zo te zien alleen een stukje van het einde. Dit heb ik zowel met "So you think you can dance" als met "Shopping Queens VIP". Het veranderen van de instellingen heeft geen effect.

Uiteindelijk besloten terug te gaan naar versie 2.8.1.8a en dit werkt! Het probleem is wat mij betreft teruggebracht tot een probleem in de beta-versie en vermoedelijk niet veroorzaakt door een verandering aan de kant van RTL XL.
Antwoord
Als je versie 2.8.1.14 of hoger gebruikt, dan is het aan te raden bij dit probleem om voor 'Forceer progressive' te selecteren. Helaas betekent dit wel dat bij langere programma's de audio-video na reclameblokken out-of-sync gaat.
Waarom bij sommige mensen de adaptive video's mislukken, is me niet duidelijk. Het probleem komt bij een klein aantal mensen voor en uit de logboeken is niet af te leiden waarom na een paar seconden de download stopt.
Antwoord
Net zo als Aardvarken ben ik terug gestapt naar versie 8a, welke het probleem niet heeft. Mocht je meer input willen hebben, laat het dan even weten.
Antwoord
Ik heb dit ook in de laatste beta versie als de downloads in de queue staan, dat ze maar een aantal seconden downloaden van rtl xl. Wat ik dan gewoon doe is ze opnieuw starten dan werkt het meestal weer wel. Enigste waar ik nu tegenaan loop is dat als je niet binnen 1 week nadat een programma op tv is geweest het programma download van rtl xl, dit niet meer te downloaden valt met gemist downloader, staat dan op de site van rtl een icoontje xl bij het programma. En als je het dan in gemistdownloader probeert te downloaden geeft hij aan er is geen programma gevonden. Dus dat zal wel te maken hebben met dat belachelijke abbo wat rtl heeft ingevoerd waarmee je voor 4 euro een maand lang xl programma's kan kijken. Is hier geen omzeiling voor zodat je ook die programma's kan downloaden? Misschien iets voor in de volgende versie als dit al mogelijk is.
Antwoord
Vanochtend GTST afleveringen gedownload zonder problemen. De aflevering van vandaag mislukt steeds. Alleen de laatste 4 seconden...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)