Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.12 bèta  - YouTube-filmpjes worden niet correct gedownload op UHD-kwaliteit
Ik ben tegen het volgende probleem aangelopen.
Als ik probeer een YouTube-filmpje te downloaden wat afgespeeld kan worden op UHD-kwaliteit is het niet mogelijk om hem op de betreffende kwaliteit te downloaden. Daarnaast is het ook niet mogelijk om hem te downloaden op gewone HD-kwaliteit. De keuzemogelijkheid daarvoor lijkt vervangen te zijn door een andere. Zie bijlage.
Ik heb dit bij een paar filmpjes ondervonden op twee verschilllende systemen en ik ben geen identitieke situatie tegenkomen waarin het wel lukte.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Dank voor het melden, dit probleem zou nu gefixt moeten zijn. Kun je dat bevestigen?
Antwoord
(14 February 2015, 0:16)Webmaster schreef: Dank voor het melden, dit probleem zou nu gefixt moeten zijn. Kun je dat bevestigen?

Ehm. Ja, ik geloof het wel. Ik heb een testfilmpje gedownload op UHD-kwaliteit en dat is soepel gegaan zoals je mag verwachten.
Het filmpje wat ik als voorbeeld noemde kan ik echter nog steeds niet op UHD-kwaliteit downloaden maar bij nadere inspectie blijkt dat te komen omdat het filmpje opeens überhaupt niet meer op UHD-kwaliteit is te bekijken. Ik weet zeker dat dat hiervoor wel zo was. Het zal een losstaand probleem zijn. Ik kan hem in ieder geval wel op gewone HD-kwaliteit downloaden, iets wat eerst dus ook niet kon. Bedankt!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)