Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - Divorce S03E03 niet te downloaden vanuit buitenland
Bedankt webmaster, zet hem op Smilie
Antwoord
Download is nu traag mogelijk met 3 Mbps.
Antwoord
Bij mij doet die het nog steeds niet, Divorce downloaden.
Ik zal nog even of een tijdje wachten.
Antwoord
(19 January 2015, 18:38)Elena25_1989 schreef: Bij mij doet die het nog steeds niet, Divorce downloaden.
Ik zal nog even of een tijdje wachten.

Nu doen alle programma's of serie's op RTL XL het niet meer.
Ik hoop dat jullie dat snel kunnen oplossen, zodat ik weer kan downloaden.
Antwoord
(19 January 2015, 21:05)Elena25_1989 schreef: Nu doen alle programma's of serie's op RTL XL het niet meer.
Ik hoop dat jullie dat snel kunnen oplossen, zodat ik weer kan downloaden.

Je hebt bij Instellingen het vinkje bij 'Forceer adaptive videos' UIT? Als dat al het geval is, kun je dan weer een log sturen?
Antwoord
(19 January 2015, 21:07)Webmaster schreef: Je hebt bij Instellingen het vinkje bij 'Forceer adaptive videos' UIT? Als dat al het geval is, kun je dan weer een log sturen?

Moet ik die aanzetten of uitzetten?
Wat is het beste?
Dan zal ik weer een log sturen.
Antwoord
(19 January 2015, 21:27)Elena25_1989 schreef: Moet ik die aanzetten of uitzetten?
Wat is het beste?
Dan zal ik weer een log sturen.

UIT dus.
Antwoord
(19 January 2015, 21:34)Webmaster schreef: UIT dus.

Hij doet het nu, ik hoop dat het zo blijft.
En anders hoor je het wel als er weer problemen zijn.
Antwoord
Beste webmaster, Ook ik woon in het buitenland en heb problemen met RTL. Zou het moeten werken of moet ik nog geduld hebben? Bedankt!
Antwoord
(20 January 2015, 2:06)wesleyc schreef: Beste webmaster, Ook ik woon in het buitenland en heb problemen met RTL. Zou het moeten werken of moet ik nog geduld hebben? Bedankt!
Als je bij Instellingen het vinkje bij 'Forceer adaptive videos' UIT hebt, zou het weer moeten werken in het buitenland.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)