Welkom gast! Registreren
Downloaden van kijk.nl vanuit het buitenland
Beste forum,

Hoe kan je downloaden van kijk.nl?

Het pictogram van de browserplugin komt dus wel in beeld en dan kan ik het bestand opslaan, maar als ik het bestand wil downloaden dan krijg ik elke keer de melding "download mislukt".

Met vriendelijke groet
Antwoord
Bij mij lukt dat momenteel zonder problemen. Gebruik je de laatste versie? Zo ja, kun je een voorbeeld geven van een link die mislukt?
Antwoord
(01 December 2014, 19:10)Webmaster schreef: Bij mij lukt dat momenteel zonder problemen. Gebruik je de laatste versie? Zo ja, kun je een voorbeeld geven van een link die mislukt?

Beste webmaster,

Bedankt voor je reactie.
Ja ik gebruik de laatste versie 2.8.1.8
Kan het te maken hebben met het buitenland?
Alle programma's geven "download mislukt", zonder een reden op te geven.
Antwoord
(01 December 2014, 19:32)Faustus schreef: Kan het te maken hebben met het buitenland?

Dat zou er mee te maken kunnen hebben, maar als je de video wel gewoon via je browser kunt bekijken, zou je 'm ook moeten kunnen downloaden. Kun je een voorbeeldlink geven? En kun je een logboek aanmaken en die hier delen?
Antwoord
(01 December 2014, 21:27)Webmaster schreef: Dat zou er mee te maken kunnen hebben, maar als je de video wel gewoon via je browser kunt bekijken, zou je 'm ook moeten kunnen downloaden. Kun je een voorbeeldlink geven? En kun je een logboek aanmaken en die hier delen?

Vandaag bericht gekregen van SBS en Kijk en het heeft inderdaad te maken met de geografische beperkingen.
Vanaf Kijk.nl is in het buitenland niet te downloaden.
Antwoord
De SBS6 groep is helemaal een buitenbeentje wat dat betrefd, daar mag je in het buitenland helemaal niets van zien ook al is het 100% Nederlands, daarom heb ik ook geen hoge pet op van de manier waarop het allemaal gaat. Zo kun je Utopia volgens mij zelfs betaald nog niet eens in het buitenland bekijken. Gewoon van de zotte. Welkom in 1 Europa Smilie

En dan ook nog eens kijkcijfers willen hebben, tja met de huidige techniek en internet en live kijkcijfers moet je gewoon niet rotzooien dat loopt op niets uit.

Ik verwacht niet dat dit ooit zal veranderen helaas.

Ik raad dan ook aan dat als het mogelijk is gewoon een schotel op je dak te laten plaatsen in combinatie met een CanalDigitaal abonnement in het buitenland, tegenwoordig heb je betaalbare ontvangers waarbij je meedere zenders kunt opnemen terwijl je naar een andere kijkt.

En gemist downloader kun je dan achter de hand houden wat betrefdt andere zenders en als je vergeten bent een programma op te nemen(exclusief SBS groep).
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)