Welkom gast! Registreren
Downloaden RTL XL zeer traag
Hoi,

Sinds kort gaat downloaden van RTL erg traag. Nog geen 1 MB per seconde. Neem aan dat dit aan RTL ligt? Hebben hier nog meer mensen last van?
Antwoord
(21 November 2014, 12:37)cmrboer schreef: Hoi,

Sinds kort gaat downloaden van RTL erg traag. Nog geen 1 MB per seconde. Neem aan dat dit aan RTL ligt? Hebben hier nog meer mensen last van?

hier ook, the voice terugkijken, moet ik dik een uur wachten.
Normaal 15 minuutjes, vreemd.
Antwoord
(21 November 2014, 12:37)cmrboer schreef: Hoi,

Inderdaad RTL is erg traag, wel eigenlijk will ik het liever noemen "onbruikbaar" geworden.
gister the voice liveshow 2 was 6 uur aan het binnenhalen, maar nog maar 41 %, dus maar gestopt.
nu via Piratebay, gaat veel sneller , sorry, voor de overigens goede GemistDownloader.
heb nu echter gezien dat er een nieuwe versie is, 1.8. had 1.7 dat dus volgende week proberen. Hopelijk is het met de laatste versie een stuk snelller.
Antwoord
(25 November 2014, 6:57)(knip) schreef: Inderdaad RTL is erg traag, wel eigenlijk will ik het liever noemen "onbruikbaar" geworden.
gister the voice liveshow 2 was 6 uur aan het binnenhalen, maar nog maar 41 %, dus maar gestopt.
nu via Piratebay, gaat veel sneller , sorry, voor de overigens goede GemistDownloader.
heb nu echter gezien dat er een nieuwe versie is, 1.8. had 1.7 dat dus volgende week proberen. Hopelijk is het met de laatste versie een stuk snelller.

ik heb de 2.8.1.8. en ook hiermee duurt het echt uren via RTLxl (rtlXS..)
Antwoord
(25 November 2014, 9:08)Bart380 schreef: ik heb de 2.8.1.8. en ook hiermee duurt het echt uren via RTLxl (rtlXS..)

Tja, had gisteravond een aflevering van "Politie op je hielen" gedownload. Normaal duurt dit zo'n 2 minuten, gisteravond duurde het 45 minuten. Maar zoals ik al eerder stelde, ligt denk ik aan RTL, en niet aan GD.
Antwoord
Ik heb dit ook sinds gisteren met de laatste versie van gemistdownloader. Gister RTL Late Night en nu met VI duurt echt vele malen langer dan normaal.
Probleem zal inderdaad wel veroorzaakt worden door rtl.
Hoop dat misschien de admin hier een oplossing voor heeft.
Antwoord
Nu stopt het downloaden zelfs en staat er onderin na een paar procent te hebben gedownload er is een schrijffout opgetreden.
Was the voice van vanavond aan het downloaden, lukt dus nu totaal niet meer het downloaden van rtl!
Of hij blijft op initialiseren hangen.
Admin hoop dat je het kan fixen thx again voor dit super programma.
Antwoord
Als ik zelf een uitzending van ca. 25 minuten download ('zonder converteren'), kost me dat een paar minuten (met ongeveer 3,5 mb/s).

Om zelf te meten met welke snelheid je download: klik op de I-knop rechtsbovenin -> tabblad 'Applicatie' -> 'Toon verwerkingssnelheid tijdens het downloaden' AAN.

Wat je ook nog kunt proberen is de RTL-video's 'adaptive' te downloaden: klik op de I-knop rechtsbovenin -> tabllad 'Video' -> 'Forceer adaptive videos' AAN.
Antwoord
(02 December 2014, 11:55)Webmaster schreef: Als ik zelf een uitzending van ca. 25 minuten download ('zonder converteren'), kost me dat een paar minuten (met ongeveer 3,5 mb/s).

Om zelf te meten met welke snelheid je download: klik op de I-knop rechtsbovenin -> tabblad 'Applicatie' -> 'Toon verwerkingssnelheid tijdens het downloaden' AAN.

Wat je ook nog kunt proberen is de RTL-video's 'adaptive' te downloaden: klik op de I-knop rechtsbovenin -> tabllad 'Video' -> 'Forceer adaptive videos' AAN.

Adaptive downloaden is niet mogelijk. Krijg dan melding dat downloaden mislukt is.

zie afbeelding voor mijn snelheid:
Antwoord
(02 December 2014, 12:46)cmrboer schreef: Adaptive downloaden is niet mogelijk. Krijg dan melding dat downloaden mislukt is.
Adaptive zou inmiddels gefixt moeten zijn.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)