Welkom gast! Registreren
Kan niet downloaden van kijk.nl
hoe kun je met gemist downloader uberhaupt van kijk.nl downloaden? ik zie alleen nl 123 rtl youtube
Antwoord
Ik heb hetzelfde probleem met kijk.nl, bij mij lopen ze elke x vast tijdens het downloaden. Moet soms wel tot 5x opnieuw downloaden voordat die hem wel pakt tot 100%.

En de knoppen zijn niet helemaal zichtbaar.

UPDATE;
Ik heb iets anders geprobeerd nu, gebruik de gemist downloader plug-in om te downloaden via kijk.nl. En je kan ook de link gewoon toevoegen bij ned 1,2,3 of rtlxl en dan pakt hij hem ook gewoon.
Antwoord
(04 May 2014, 18:46)SnakeDoc1312 schreef: Ik heb hetzelfde probleem met kijk.nl, bij mij lopen ze elke x vast tijdens het downloaden. Moet soms wel tot 5x opnieuw downloaden voordat die hem wel pakt tot 100%.
Dit is inderdaad een vaker voorkomend probleem. Er wordt gezocht naar een oplossing.

(04 May 2014, 18:46)SnakeDoc1312 schreef: En de knoppen zijn niet helemaal zichtbaar.
Op welke knoppen doel je precies?
Antwoord
Als ik klik op Lijst met uitzendingen en video's downloaden en als je dan een link wilt toevoegen dan zijn de 2 knoppen onderaan maar voor de helft zichtbaar. Geen probleem voor mij want ik kan ze blind aanklikken, voor nieuwe mensen kan dit echter verwarrend zijn.

Bedankt voor de mensen die dit programma mogelijk maken! Dat mag ook wel is gezegd worden.
Antwoord
(05 May 2014, 15:26)SnakeDoc1312 schreef: Als ik klik op Lijst met uitzendingen en video's downloaden en als je dan een link wilt toevoegen dan zijn de 2 knoppen onderaan maar voor de helft zichtbaar.

Ah, dan hebben we het over dezelfde knoppen. Die fout is bekend; in de volgende versie zal dit verholpen zijn.

(05 May 2014, 15:26)SnakeDoc1312 schreef: Bedankt voor de mensen die dit programma mogelijk maken! Dat mag ook wel is gezegd worden.
Dank ;)
Antwoord
Okee, misschien handig om ook een SBS6 knop toe te voegen aan de lijst? Zodat je ook van SBS6.nl en Kijk.nl kunt downloaden op een simpele manier.
Antwoord
Hallo ik wou even zeggen dat ik mij verheug op de nieuwe versie want ik iriteer mij mateloos aan de KIJK download bug dat ik wel 5x moet proberen voor een echte 100%!

En bij de lijst functie en de que functie heb ik gemerkt dat na de eerste download stopt het download en gaan de rest van de downloads nooit starten (of dat een KIJK bug is weet ik niet zeker)

Maar ik verheug op de nieuwe versie hoelang moet ik ongeveer wachten?
Antwoord
(11 May 2014, 21:00)Cray schreef: Hallo ik wou even zeggen dat ik mij verheug op de nieuwe versie want ik iriteer mij mateloos aan de KIJK download bug dat ik wel 5x moet proberen voor een echte 100%!

En bij de lijst functie en de que functie heb ik gemerkt dat na de eerste download stopt het download en gaan de rest van de downloads nooit starten (of dat een KIJK bug is weet ik niet zeker)

Maar ik verheug op de nieuwe versie hoelang moet ik ongeveer wachten?

Download de plugin en ga dan naar de pagina van de video en wacht tot het gemistdownloader icoontje verschijnd, klik hier op en de rest gaat vanzelf. Ik had het zelfde probleem en nu lukt het wel gewoon.
Antwoord
Met de gemistdownloader plugin werkt het ook niet hoor, heb nu al diverse malen geprobeerd en stopt gewoon weer bij een bepaald %.
Hoop echt dat er snel een update van het programma komt waarin wel weer te downloaden valt van kijk.nl zoals voorheen. Misschien zoals al eerder voorgesteld in dit topic een extra knop voor alleen kijk.nl
Want zo is het echt niet te doen kan misschien zonder te overdrijven de download wel 40 keer opnieuw starten alvorens hij hem hopelijk als ik geluk heb voltooid. Ben nu al bijvoorbeeld 1 uur aan een stuk de nieuwe andy & melisa aan het proberen maar lukt steeds niet. Stopt iedere keer bij een bepaald punt, dan bij 2% al dan weer 50 % enz. Verder een top programma nog steeds wat ik met plezier gebruik en dat mag inderdaad weleens gezegd worden!
Antwoord
(17 May 2014, 1:27)kanefan1984 schreef: Met de gemistdownloader plugin werkt het ook niet hoor, heb nu al diverse malen geprobeerd en stopt gewoon weer bij een bepaald %.
Hoop echt dat er snel een update van het programma komt waarin wel weer te downloaden valt van kijk.nl zoals voorheen. Misschien zoals al eerder voorgesteld in dit topic een extra knop voor alleen kijk.nl
Want zo is het echt niet te doen kan misschien zonder te overdrijven de download wel 40 keer opnieuw starten alvorens hij hem hopelijk als ik geluk heb voltooid. Ben nu al bijvoorbeeld 1 uur aan een stuk de nieuwe andy & melisa aan het proberen maar lukt steeds niet. Stopt iedere keer bij een bepaald punt, dan bij 2% al dan weer 50 % enz. Verder een top programma nog steeds wat ik met plezier gebruik en dat mag inderdaad weleens gezegd worden!

Ik heb ook Andy & Melisa gedownload vandaag(16-Mei) en helemaal geen problemen sinds ik de gemist downloader plug-in gebruik.

Ik open Google Chrome, ga naar de website van Kijk.nl waar de video staat en dan wachten tot het icoontje in beeld verschijnt, daarna word gemist downloader automatisch geopend en begint de download.

Misschien heb je problemen met je internet verbinding? Je internet hoeft maar 1 seconden een probleempje te hebben en de download zal niet worden voltooid.

De een heb wel problemen en de ander niet, dus het kan haast niet aan de software liggen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)