Welkom gast! Registreren
GemistDownloader Plugin Firefox loopt vast
Als ik op de GemistDownloader knop van de plugin in Firefox klik, begint het scherm te knipperen en wordt herhaaldelijk een nieuw tablad in Firefox geopend. Ik kan dan niets meer en moet Firefox afsluiten, soms zelfs de computer herstarten voor ik weer wat kan doen. Via de plugin downloaden lukt dus niet, de link komt ook niet in Gemist Downloader te staan. Handmatig link invoeren in GemistDownloader en zo downloaden gaat wel prima. Maar zou zo handig zijn als ik het via de plugin kon doen. Ik gebruik Windows 8.1 en Firefox 28. Ook in IE (versie 11) krijg ik de plugin niet aan de praat, hierin verschijnt de downloadknop niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Bedankt
Betreffende je probleem in Firefox: klinkt als een vervelend probleem. In alle recente versies zou de plugin echter zonder problemen moeten werken. Het gedrag dat jij beschrijft, zou kunnen worden veroorzaakt door een andere plugin, die conflicteert.
Wat betreft Internet Explorer: door de beveiligingsinstellingen is de plugin standaard uitgeschakeld; zie ook deze post. Onder Internet Explorer 11+ werkt de plugin dus niet meer optimaal.
Dank je wel voor deze snelle reactie!
Ik heb eerst alle extensies uitgezet, maar het probleem bleef. Nadat ik ook alle plugins, behalve Intel Identity protection, had uitgezet, werd het probleem zelfs erger: er werden zo'n tien tabbladen geopend, misschien meer, maar ik heb snel Firefox afgesloten. Firefox herstart dan vanzelf en opent weer een of meer tabbladen, maar na nog eens sluiten lukt het wel Firefox echt af te sluiten en kan ik hem vervolgens weer opnieuw starten.

In Internet Explorer staat Enhanced protection niet ingeschakeld.

Wel even belangrijk om te zeggen: behalve dan erg jammer dat de plugin bij mij niet werkt, vind ik GemistDownloader een geweldig programma en ben er erg blij mee. Dank daarvoor!
Zou je het volgende voor mij kunnen proberen in Firefox:
Als je in de adresbalk "gemistdownloader:test" (zonder quotes) invult en op enter drukt, wat gebeurt er dan?
Als ik in de adresbalk "gemistdownloader:test" invul en op enter druk, gebeurt hetzelfde als wanneer ik op de gemistdownloaderknop druk. Het tabblad (gemistdownloader:test) opent en is blanco en het scherm gaat knipperen. Als ik dit tabblad probeer te sluiten, opent het direct weer. Ik moet dan firefox (2x) afsluiten, even wachten en weer starten voor ik weer wat ik Firefox kan doen.
Hmm, dat is vreemd. En als je hetzelfde in Internet Explorer probeert?
Als ik gemistdownloader:test in Internet Explorer in de adresbalk invul, opent gemistdownloader.
(10 April 2014, 4:05)bene schreef: Als ik gemistdownloader:test in Internet Explorer in de adresbalk invul, opent gemistdownloader.

Dan gaat er toch iets mis in Firefox, hoewel ik niet goed kan zien wat.
Je zou nog eens hier kunnen kijken: open Firefox, klik op de oranje Firefox-button bovenin, kies Opties. Ga naar de pagina 'applicaties' en toets GemistDownloader in. Kun je bij 'actie' kiezen voor 'Gebruik GemistDownloader'?
Dank je wel voor de hulp! Ja, als ik bij opties > toepassingen "gemistdownloader" intyp, kan ik bij actie kiezen voor GemistDownloader gebruiken.
Doet het probleem zich daarna nog voor?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)