Welkom gast! Registreren
HP laserjet printer 3600n met windows 7 geeft problemen.
ik heb een nieuwe computer aangeschaft met windows 7 nu heb ik problemen met de HP laserjet 3600n kleurenprinter, ik heb de driver hiervoor gedownload alleen geeft de printer aan (gekozen personality niet beschikbaar) op de computer is de HP printer wel zichtbaar.Tear
Antwoord
Dat komt omdat de driver niet genoeg is, de printer heeft geen processor waardoor je pc alles zelf moet verwerken. Je moet de operating software van de CD ook installeren, en als die CD van de 3600n niet werkt onder Windows 7 nieuwere operating software zoeken op het internet.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(01 April 2014, 11:02)penthe schreef: Dat komt omdat de driver niet genoeg is, de printer heeft geen processor waardoor je pc alles zelf moet verwerken. Je moet de operating software van de CD ook installeren, en als die CD van de 3600n niet werkt onder Windows 7 nieuwere operating software zoeken op het internet.

Heb de software gedownload echter na installeren, tot zover gaat het goed geeft de printer een oranje knipperend lampje aan op de display [gekozen personality niet beschikbaar] en print niets uit:(
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)