Welkom gast! Registreren
de eerste keer
Ik heb me net geregistreerd en ben nu aangeland bij deze instructie:
"Eenvoud
GemistDownloader is zo ontworpen dat iedereen gebruik kan maken van het programma. Het downloaden is onderverdeeld in duidelijke stappen en er zijn duidelijke aanwijzingen in het programma, zodat wanneer je er niet uitkomt, je snel ziet wat je moet doen."
Hoe gaat het nu verder? Hoe kom ik op de -naast deze instructietekst afgebeelde- pagina waar ik de gewenst URL kan ingeven om het programma te downloaden?
Antwoord
Als je wat verder op die pagina naar beneden gaat, zie je de downloadknoppen. Je kunt het installatieprogramma ook downloaden door hier te klikken.
Antwoord
Ik heb gisteren voor het eerst meegemaakt dat mijn Gmail-account gehackt werd, heel erg vervelend, omdat meerdere van mijn contacten een SPAM-mail ontvingen! Nu heb ik mijn settings veranderd (wachtwoord, dubbel beveiligd) en kan op mijn laptop prima weer communiceren, maar helaas kom ik op mijn iPad er niet meer in! Wat moet ik doen?
Wat zou er gebeuren als ik op mijn iPad de Gmail-account verwijder en opnieuw installeer? Verdwijnen dan alle mails van deze account ook op mijn laptop? Ik weet het nu niet meer, vind het wel lastig!
Please HELP!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)