Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.05  - Downloaden van video's van Uitzending Gemist blijft hangen op initialiseren
(14 December 2013, 15:25)Emigrant schreef: Update: Heb nieuwe GD geïnstalleerd, maar werkt nog steeds niet. Sterker nog, hij blijft niet meer hangen op initialiseren, hij knalt er gewoon een foutmelding in: (...)
En daarna kan ik 'm afsluiten, einde oefening.
Kun je aangeven welke stappen je doet, zodat ik het kan proberen te reproduceren? De queuedownloads die ik probeer, lukken allemaal.
En kun je bij de foutmelding die je krijgt, de knop 'meer technische informatie' aanklikken?
Antwoord
Yup, komt 'ie:

- GD openen
- Kies: Uitzending van Uitzending Gemist.nl downloaden
- vul de link in (die plak ik erin) en klik op 'verder'
- Als aflevering is gevonden kies ik 'opslaan als 'videobestand (MP4)', staat standaard op 360p voor deze uitzending (de bewuste Spoorloos-aflevering)
- Ik kies de doelmap via 'opslaan naar...'
- Dan kies ik 'toevoegen aan queue'
- Vervolgens klik ik rechtsonder op het blauwe pijltje
- dan kom ik in een tweede scherm waar de queue staat en daar klik ik op 'start downloaden'

Hij begint dan te initialiseren en na enkele seconden krijg ik de foutmelding:
[Afbeelding: onverwachte_fout.jpg]

Overigens zag ik nu (voor het eerst) dat je direct op 'Start downloaden' kunt klikken, en dan doet 'ie het wél. Hm... nooit geweten, werk 's nachts altijd hele 'wish lists' af met te downloaden programma's, vandaar.
Antwoord
Kun je ook nog de precieze url geven die je invoert?
Antwoord
http://spoorloos.kro.nl/seizoenen/64/afl...28-10-2013
Antwoord
Ik heb de fout kunnen reproduceren. Je kunt het probleem tijdelijk omzeilen door de uitzending op te zoeken op NPO.nl of UitzendingGemist.nl.

Update: download GemistDownloader opnieuw, installeer het opnieuw, en kijk of je probleem verholpen is.
Antwoord
Yessssss, hij doet ut! Thanks!
Antwoord
(14 December 2013, 14:03)Webmaster schreef: In de nieuwste versie (versie 2.8.1.6) is dit als het goed is opgelost. Kunnen jullie dat bevestigen?
Verschillende programma's in de queue geplaatst, waaronder ook de laatste uitzending van Spoorloos gedateerd 28 oktober 2013. Alle programma's komen moeiteloos binnen.

Wat mij wel bevreemd is, dat ik had eerst maar één programma in queue geplaatst en binnen gekregen, dat bij de 2de sessie waarbij de andere programma's erbij heb gezet, dat ene programma ook weer opnieuw wordt gedownload. Ik zal verwachten dat hetgeen voltooid is, niet nogmaals wordt opgehaald? Maar schijnbaar moet je daarna eerst de queue leegmaken, wat er voltooid is, alvorens deze opnieuw vult.

Indien er meer getest moet worden, hoor ik het wel?!
Antwoord
(14 December 2013, 18:12)chocka schreef: Wat mij wel bevreemd is, dat ik had eerst maar één programma in queue geplaatst en binnen gekregen, dat bij de 2de sessie waarbij de andere programma's erbij heb gezet, dat ene programma ook weer opnieuw wordt gedownload. Ik zal verwachten dat hetgeen voltooid is, niet nogmaals wordt opgehaald? Maar schijnbaar moet je daarna eerst de queue leegmaken, wat er voltooid is, alvorens deze opnieuw vult.
Het klopt dat queue-downloads niet automatisch uit de lijst gaan; die zul je inderdaad zelf moeten weghalen als ze voltooid zijn en je wil opnieuw een reeks uitzendingen binnenhalen.

Desalniettemin, goed om te horen dat het probleem voor jullie is opgelost.
Antwoord
(14 December 2013, 18:15)Webmaster schreef: Het klopt dat queue-downloads niet automatisch uit de lijst gaan; die zul je inderdaad zelf moeten weghalen als ze voltooid zijn en je wil opnieuw een reeks uitzendingen binnenhalen.
Idee om dit mogelijk toe te voegen, dat die de lijst opschoond zodra betreffende link is voltooid?
Antwoord
Ik heb een aantal uitzendingen van Keuringsdienst van Waarde in een download-queue staan, maar als er 1 gedownload is van de 7 wordt er niet verder meer gedownload.
Ik moet dan het downloadproces annuleren, de aflevering die ik gedownload heb gooi ik er dan uit en dat start ik het downloaden weer opnieuw. en zo ga ik door tot het laatste deel.
Hebben anderen dat ook of ligt het aan mijn systeem?

Er staan een aantal groene pijlen en rode kruisen en zo.
Ik meen dat als je daar eerder met je pijl op ging er dan een popup kwam wat het betekende maar dat zie ik nu niet meer.
Heb ik me verbeeld dat dat er vroeger wel was en nu niet meer of is het er nooit geweest?

Groeten, Willem
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)