Welkom gast! Registreren
RTL Gemist Ipad Pagina
Waar is de rtl gemist ipad pagina waar de uitzendingen op geplaatst worden. Dit werkt vele malen sneller download de uitzendingen zo in 2 a 3 minuten terwijl het met gemistdownloader per uitzending zo'n 45 minuten duurt. Download de uitzendingen altijd via de ipad pagina met net transport via url snooper. Komt de pagina nog terug of kan iemand me een nieuwe link geven. Zou het zeer op prijs stellen als de rtl ipad gemist pagina weer terug kwam

Alvast bedankt.

Gaat trouwens om deze pagina http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownload...eries.html
Kom als ik die intik gewoon op de download pagina van het gemistdownloader programma.
Terwijl er eerder een overzicht van alle rtl programma's stond en die gebruikte ik voor de ipad links zodat ik de uitzendingen kon downloaden via url snooper met nettransport.
Antwoord
Ik was ook op zoek naar deze pagina maar bij mij verschijnt de pagina ook niet.
Antwoord
Nee precies erg raar, gister nog gebruikt en sinds vandaag ineens verdwenen, hoop dat die nog terug komt vond die wel handig. Kan eventueel een webmaster hierop reageren of iemand die er verder vanaf weet???
Antwoord
Vreemd, haal met GD RTL programma's met ongeveer 2 minuten binnen (optie zonder converteren)
Antwoord
Ik mis de gemist ipad pagina ook, er waren er 2 deze zijn nu beiden weg. Gaat lekker zo, vooral vanuit het buitenland downloaden ging goed op de ipad gemist, nu is het maar afwachten of je het binnenkrijgt.

Ik heb nu vrijwel geen reden meer om hier nog te komen, het ipad gedeelte was het belangrijkst.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
@ Penthe : Ik wist niet dat er 2 pagina's waren (wat is die 2de pagina dan?), vreemde vind ik dat er niemand van de site reageerd, heb de webmaster zelfs een mail gestuurd tot nu toe geen reactie. Ik hoop dat de ipad pagina terug komt omdat er toch genoeg mensen gebruik van maakten.

@ cmrbroer : Ja denk idd dat de lange tijd die het bij mij duurt ligt omdat ik mp4 pak dan converteert die. Maar ik vind dit het fijnste bestandsformaat en ook omdat ik dacht dat dan de kwaliteit beter was als waar die standaard op staat, kan het mis hebben natuurlijk maar hoop gewoon nog steeds dat de pagina terug komt.

@ webmaster : Geen reactie waar de pagina('s) zijn gebleven???
Antwoord
@ kanefan1984: Standaard (dus zonder converteren) pakt die standaard het MP4-formaat, en kwalitatief is ie perfect
Antwoord
@kanefan1984 die andere gemist site is deze http://rtl.ksya.net/ Deze zegt al een geruime tijd tijdelijk offline te zijn maar iedereen weet ondertussen wel dat als dat vermeld wordt het tegenwoordig nooit meer terug komt, ik hoop van wel uiteraard.

Ik heb nu geen gemist download alternatieven meer vanuit het buitenland.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Ik zou jullie allen willen aanraden om gebruik te maken van de 'zonder converteren' optie van GemistDownloader - die is namelijk exact gelijk aan wat je browser doet als je de video handmatig op zou slaan.

(10 December 2013, 7:07)cmrboer schreef: Vreemd, haal met GD RTL programma's met ongeveer 2 minuten binnen (optie zonder converteren)
Antwoord
@ webmaster Ok maar mag ik misschien weten waarom de pagina offline is gehaald vond dit altijd vele malen handiger. Komt de pagina wel nog terug of blijft die offline? Zou daar graag een antwoord op krijgen.
Of kun je me misschien zeggen hoe ik aan de ipad links kom van de uitzendingen? En zonder te converteren doet die het idd even snel als het andere programma alleen vraag ik me nog steeds af of de kwaliteit hetzelfde is.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)