Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.04  - Enige probleempjes
Prima
Antwoord
Er is een interessante discussie gevoerd onder mijn kopje "Enige probleempjes". Ik begrijp nu in ieder geval het waarom van e.e.a. wat beter. Het zou mij (als liefhebber) dan ook zeer interesseren als Webmaster eens wat meer achtergrondinformatie zou willen geven.

Ook nog even op de site van CoRoNe gekeken. Ik begrijp dat hij meer geïnteresseerd is in streaming naar een externe speler, terwijl ik een videofile wil hebben, dus blijf ik maar gewoon bij GemistDownloader. Wel wat eenvoudiger.

Blijft nog wel een vraagje over. Zijn de oude uitzendingen van Uitzending Gemist wel nog steeds "progressive" en dus bruikbaar voor de oude versies van GemistDownloader?
Antwoord
De discussie is misschien interessant, maar naar mijn mening ook niet nodig. Het programma wordt gratis en op "as-is" basis beschikbaar gesteld, dus waarom zou de webmaster achtergrondinformatie of "openheid van zaken" moeten geven. Gemistdownloader doet zijn werk echt wel, ook als je niet weet hoe het precies functioneert.
Het is voor mij een blackbox, die het doet of niet. Bij problemen met het programma is er via dit forum een uitstekende terugkoppeling.
Antwoord
En wat als Webmaster komt te overlijden? Ben je dan nog steeds dezelfde mening toegedaan?
Antwoord
Jazeker! Je kan ook de vraag stellen "En als de Webmaster nooit geboren was?".
Tja, dan hadden we geen GemistDownloader.
Is dat erg, stopt de wereld dan met draaien, is het een levensreddend programma?
Wel nee, dan hadden we gewoon een ander programma gebruikt, misschien minder, misschien beter, wie zal het weten. Ik kan best verder leven zonder dit programma, maar het is wel verdomd handig.
Webmaster heeft blijkbaar iets slims bedacht en daar is dit programma het resultaat van. Aan jouw de eer om na het "virtueel overlijden van Webmaster" in de open source scene een alternatief aan te bieden. Mijn zegen heb je, voorlopig hou ik het op dit programma.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)