Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.05  - ik moet steeds opnieuw gemistdownloader installeren
Ik gebruik al een tijdje de gemistdownloader. Maar met de laatste versie werkt hij een paar keer om vervolgens de foutmelding te krijgen die k hierbij heb gedaan. Het enige wat dan nog werkt is om het programma opnieuw te installeren. Dan kan ik weer een aantal uitzendingen downloaden om vervoglens weer dezelfde melding te krijgen en opnieuw te installeren.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Erg merkwaardig probleem. Om welke aanbieders (uitzendinggemist? rtl? youtube?) gaat het precies?
Antwoord
Ik ben het probleem alleen nog maar tegengekomen bij uitzendinggemist. maar dit is ook de aanbieder die ik hoofdzakelijk gebruik.
Antwoord
he Spuit, kan het zijn dat je de optie 'zonder converteren' niet gebruikt. Alleen deze optie werkt (althans bij mij). Als ik bv een uitzending in een ander formaat wil hebben dan doet hij het niet.
Antwoord
de optie "zonder converteren" heb ik aanstaan
Antwoord
Zou je het volgende kunnen doen:
Houd de Windows-toets en de letter R kort samen ingedrukt.
In het venster dat verschijnt, typ je:
%appdata%/GemistDownloader/

In de map die nu geopend wordt, staat daar een bestandje Debug.txt? Zo ja, stuur me de inhoud daarvan.
Antwoord
Heb daar geen bestandje debug in die map staan (heb de verborgen bestanden ook op weergeven staan) ben nu net weer opnieuw aan het installeren. Dus zou verwachten dat het bestandje nu in de map zou moeten staan, maar nee dus
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)