Welkom gast! Registreren
GemistDownloader werkt weer met YouTube
#1
Beste gebruikers,
Bedankt voor jullie hulp. In de nieuwe versie, die ook jullie moeten downloaden, 2.0.0.5, is de YouTube-ondersteuning weer terug.
Het oude topic is, om verwarring te voorkomen, verplaatst naar een onzichtbaar forum.

Webmaster
Antwoord
#2
(15 April 2010, 17:57)webmaster schreef: Beste gebruikers,
Bedankt voor jullie hulp. In de nieuwe versie, die ook jullie moeten downloaden, 2.0.0.5, is de YouTube-ondersteuning weer terug.

Webmaster


Yezzz....

Hij doet het weer. Hartelijk dank voor de moeite, Kan ik eindelijk mijn jaren tachtig archief compleet maken.

mvg Theo
Antwoord
#3
Het werkt idd weer, echter als ik een bestand van youtube als mp4 of als ihone/ipod formaat wil downloaden dan mislukt de download. WMV gaat wel goed.

mvg Gijs

   
Antwoord
#4
Probleem wat polderfoto ondervindt heb ik ook bij uitzending gemist (publieke)... Download mislukt als ik MP4 (iphone) kies...
Antwoord
#5
Ik kan bevestigen dat de iPhone/iPod-functie er tijdelijk tussenuit is in verband met een rechten- en licentiekwestie. De 'gewone' MP4-outputfunctie zou gewoon moeten werken.
Antwoord
#6
ja alle berichten zijn verdwennen
Antwoord
#7
(15 April 2010, 17:57)webmaster schreef: Beste gebruikers,
Bedankt voor jullie hulp. In de nieuwe versie, die ook jullie moeten downloaden, 2.0.0.5, is de YouTube-ondersteuning weer terug.
Het oude topic is, om verwarring te voorkomen, verplaatst naar een onzichtbaar forum.

Webmaster

Bij mij werkt de Youtube uitstekend, maar bij 'Uitzending gemist' krijg ik de laatste tijd steeds de melding: "Er ging even iets mis! Start de applicatie opnieuw." Maar dat levert niets op. Wat zou het kunnen zijn?
Antwoord
#8
(23 April 2010, 10:56)jgwijn schreef: Bij mij werkt de Youtube uitstekend, maar bij 'Uitzending gemist' krijg ik de laatste tijd steeds de melding: "Er ging even iets mis! Start de applicatie opnieuw." Maar dat levert niets op. Wat zou het kunnen zijn?
Controleer of de datum- en tijdinstellingen van je computer kloppen! In principe zou dat 'Er ging even iets mis!'-probleem onafhankelijk moeten zijn van welke aanbieder (UitzendingGemist, RTLGemist, etc) je kiest.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)