Welkom gast! Registreren
Uitzending Gemist niet te openen
Hallo mensen,

Ik weet niet of mijn vraag aansluit op bovenstaande onderwerp maar het heeft er niettemin mee te maken. Het gaat over uitzending gemist van de npo. Sinds een week krijg ik zowel op mijn ipad als op mijn computer de programma's niet meer afgespeeld. Melding op computer is dat de video not found is of dat de player niet gevonden is, zoeits. Op ipad enkel zwart scherm zodra ik op afspelen druk. Verder geen enkele melding tenminste niet als ik via de npo app probeer af te spelen. Via gewoon de link uitzending gemist.nl krijg ik op ipad ook niets afgespeeld.
Nu ben ik eigenlijk al dagen bezig met het zoeken naar een antwoord op deze problemen. Internet afgestruind en overal zie ik wel dat mensen ook deze problemen ervaren maar nergens vind ik een oplossing die soelaas biedt. Alles gedaan wat ik tegenkwam zoals cache legen, juiste systeemupdates etc.. Ook de juiste player geporbeerd te downloaden etc.. Niks werkt. Bij uitzending gemist van de npo zelf kun je geen vragen stellen.
Nu kom ik dan hier terecht. Misschien zitten hier de deskundigen die weten wat ik kan doen. Zou dat zo zijn dan zou ik erg blij zijn. Dus, weet iemand hoe ik weer uitzending gemist kan bekijken? Op comouter en ipad?

Ik ga het afwachten. Dank alvast.

Groet, Kim
Antwoord
Hallo Kim,

Waarschijnlijk moet je via uitzendinggemist met de instelling buitenland aan/uit knoeien, na 1 of een paar keer zou de uitzending moeten werken. Heb zelf ook dit probleem, het schijnt niet uit te maken of je in Nederland zit of in het buitenland, de kans is groot dat door deze instelling heen en weer te veranderen het zou moeten werken.

Groet,

Theo
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)