Welkom gast! Registreren
Socks proxy
Hoi allemaal,

Ik zag in instellingen.ini een optie staan proxycheck=0. Maar ik gebruik een SSH tunnel, dus een socks5 proxy over een poort, is het mogelijk om handmatig de proxy instellingen te wijzigen?

Bedankt!
Antwoord
Beste Rogier,
Als je proxycheck=1 instelt, zal GemistDownloader de proxyinstellingen uit Internet Explorer proberen te laden. Heb je al geprobeerd of dat werkt?
Vooralsnog is het namelijk niet mogelijk om handmatig proxyinstellingen in te voeren in GemistDownloader.

Groet, Webmaster
Antwoord
(16 September 2013, 10:25)Webmaster schreef: Als je proxycheck=1 instelt, zal GemistDownloader de proxyinstellingen uit Internet Explorer proberen te laden. Heb je al geprobeerd of dat werkt?

Waar is deze proxycheck in te stellen ? Bij de beta versie onder Instellingen Apllication zie ik alleen de regel Proxyherkenning is uitgeschakeld. Geen .ini file oid te vinden.
Antwoord
Een deel antwoord op mijn vorige vraag

Onder windows 7 met beta versie 2.8.1.3 de file instellingen.ini gevonden onder user/gebruiker/Application Data/GemistDownloader. Onder XP de instellings file nog niet gevonden.
Antwoord
Voor alle Windows-versies:
Houdt de Windows-toets ingedrukt en druk kort de toets R in. Typ in het venster "Uitvoeren..." (of engels: "Run...") dat verschijnt, het volgende:
Code:
%appdata%/GemistDownloader/instellingen.ini
en druk op Enter.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)