Welkom gast! Registreren
Mediaplayer speelt wmv's niet af
Hallo,

Vorige week heb ik een Mediaplayer van Philips gekocht, de HMP5000/12. Die kan alle formaten zo'n beetje afspelen, maar de meeste van mijn wmv's weigert hij af te spelen: 'formaat wordt niet ondersteund'. Noch de leverancier, noch Philips begrijpt dit. Kan het zijn dat er met de wmv-bestanden die ik met de GemistDownloader downloadt, iets aan de hand is? Ik kan nl. wel andere wmv-bestanden downloaden, bijv. die die ik met mijn filmcamera heb gemaakt. Maar de bestanden van GemistDownloader (van Uitzending Gemist) weigert-ie.

Alvast dank voor je antwoord,
vriendelijke groet,

Koen
Antwoord
Hallo Koen,
De WMV-bestanden die GemistDownloader genereert zijn op zich wel valide, maar wordt door sommige mediaspelers inderdaad niet volledig/correct herkent, terwijl Windows Media Player bijvoorbeeld geen enkel probleem heeft om de zelfde bestanden af te spelen.
Als je dus video's downloadt om ook op een mediaspeler af te spelen, raad ik je aan om een ander formaat te kiezen, zoals H.264 of DivX.

Webmaster
Antwoord
hallo,

alle formaten zijn door mijn alles afspelen mede8er 500x2 af te spelen normaal gesproken. maar alles wat ik via jouw programma download helaas niet. alleen de divx wel.
Antwoord
(09 October 2013, 20:37)earthforce schreef: hallo,

alle formaten zijn door mijn alles afspelen mede8er 500x2 af te spelen normaal gesproken. maar alles wat ik via jouw programma download helaas niet. alleen de divx wel.

Gebruik je de laatste bètaversie van GemistDownloader?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)