30 August 2013, 22:06
Goedendag Gemistdownloaders en aanverwante geïntereseerden,
Vraag:
Gisteren heb ik de BETA-versie (2.8.1.1) van Gemistdownloader geïnstalleerd met de bedoeling het programma “Expeditie Robbinson” van 29 augustus 2013 van RTL5 te downloaden. De link hiervan is:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/5b0a768c-f563-4...237ae582a3
Deze bovenstaande link heb ik geplakt in het genoemde BETA-programma Gemistdownloader (en daarna de keuze: RTL XL). Nadat ik een correcte opslaglocatie en opslagtypen (.WMV / .AVI.. alles geprobeerd), heb bepaald klik ik op downloaden, maar krijg de melding ‘Downloaden mislukt’. Enkele andere programma’s zijn overigens wél weer met de BETA-versie van de site te downloaden.
De vorige versie (2.7.0.4) van Gemistdownloader ondersteunt het downloaden van deze RTL5 site niet.
Mijn systeem:
Dual Core 3 Ghz met 1 GB intern geheugen
Op beide HDD’s meer dan 20GB vrij.
XP SP3 + laatste updates
Framework 2.0 + laatste updates
Uitzondering GemistDownloader.exe aan Firewall toegevoegd.
Beveiligingsniveau Internet (tijdelijk) naar beneden bijgesteld
Wie kan mij vertellen waar de oorzaak van dit probleem ligt? Zie ik iets over het hoofd of is er iets mis in de software?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en bij voorbaat mijn hartelijke dank!
(bijlage toegevoegd)
Schijfie
Vraag:
Gisteren heb ik de BETA-versie (2.8.1.1) van Gemistdownloader geïnstalleerd met de bedoeling het programma “Expeditie Robbinson” van 29 augustus 2013 van RTL5 te downloaden. De link hiervan is:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/5b0a768c-f563-4...237ae582a3
Deze bovenstaande link heb ik geplakt in het genoemde BETA-programma Gemistdownloader (en daarna de keuze: RTL XL). Nadat ik een correcte opslaglocatie en opslagtypen (.WMV / .AVI.. alles geprobeerd), heb bepaald klik ik op downloaden, maar krijg de melding ‘Downloaden mislukt’. Enkele andere programma’s zijn overigens wél weer met de BETA-versie van de site te downloaden.
De vorige versie (2.7.0.4) van Gemistdownloader ondersteunt het downloaden van deze RTL5 site niet.
Mijn systeem:
Dual Core 3 Ghz met 1 GB intern geheugen
Op beide HDD’s meer dan 20GB vrij.
XP SP3 + laatste updates
Framework 2.0 + laatste updates
Uitzondering GemistDownloader.exe aan Firewall toegevoegd.
Beveiligingsniveau Internet (tijdelijk) naar beneden bijgesteld
Wie kan mij vertellen waar de oorzaak van dit probleem ligt? Zie ik iets over het hoofd of is er iets mis in de software?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en bij voorbaat mijn hartelijke dank!
(bijlage toegevoegd)
Schijfie