Welkom gast! Registreren
nickelodeon
Hallo alemaal.

Ik heb een klein probleempje met het downloden van bepaalde nickelodeon video's (http://www.nickelodeon.nl/videos/26416-w...ublic-city). ik krijg hem maar niet gedownload. kunnen jullie me mischien helpen?

mvg Dwervel
Antwoord
Met de nieuwste bètaversie is deze uitzending binnen te halen. Opslaan naar FLV werkt in 2.8.1.1 niet goed met Nickelodeon, maar in andere formaten werkt het prima.
Antwoord
Bedankt voor de tip, ik kan ze nu dowloaden, maar zit helaas met nog 1 probleempje. als ik de aflevering op avi download krijg ik aleen de eerste 5 min terwijl de aflevering 22 min duurt. toen heb ik het in MPAG gedaan, dat lukte wel maar als ik het dan via nero op een dvd zet loopt het geluid achter. doe ik dan iets fout?
Antwoord
(20 August 2013, 22:45)Dwervel schreef: Bedankt voor de tip, ik kan ze nu dowloaden, maar zit helaas met nog 1 probleempje. als ik de aflevering op avi download krijg ik aleen de eerste 5 min terwijl de aflevering 22 min duurt. toen heb ik het in MPAG gedaan, dat lukte wel maar als ik het dan via nero op een dvd zet loopt het geluid achter. doe ik dan iets fout?

De audio-videosynchronisatie met MPEG zal in de volgende versie opgelost zijn. Het probleem dat je beschrijft bij AVI kan ik niet plaatsen. Kun je het nog eens proberen?
Antwoord
De audio-videosynchronisatie met MPEG zal in de volgende versie opgelost zijn. Het probleem dat je beschrijft bij AVI kan ik niet plaatsen. Kun je het nog eens proberen?
[/quote]

De avi krijg ik inmiddels volledig binnen, maar helaas lopen ook daar de stemmen achter :(
Antwoord
(25 August 2013, 21:21)Dwervel schreef: De avi krijg ik inmiddels volledig binnen, maar helaas lopen ook daar de stemmen achter :(
Gebeurt dat al als je de video opent, of alleen als je 'm gebrand hebt?
Antwoord
bij avi al als hij gedownlaod is. bij MPEG als ik hem gebrand heb via nero
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)