Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.0.9 bèta  - Ondertiteling UitzendingGemist wel op site, niet in GemistDownloader?
Het lijkt erop dat ondertiteling van sommige programma's niet meer gedownload kunnen worden.
Bv http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297571 geeft via uitzending gemist wel ondertiteling, maar als via gemistdownloader opties het probeert krijg je de melding geen ondertiteling aanwezig.
Kan te maken hebben met dat je de ondertiteling tegenwoordig via een knopje rechtsboven inschakelt.
Ik zou er blij mee zijn als dat opgelost kan worden.
Antwoord
(30 July 2013, 20:17)ablaas schreef: (...) geeft via uitzending gemist wel ondertiteling, maar als via gemistdownloader opties het probeert krijg je de melding geen ondertiteling aanwezig.
Kan te maken hebben met dat je de ondertiteling tegenwoordig via een knopje rechtsboven inschakelt.

UitzendingGemist heeft inderdaad een nieuwe videospeler in gebruik genomen; ik ga kijken naar een oplossing. Dank voor het melden.
Antwoord
Vanaf bètaversie 2.8.0.10 wordt de nieuwe ondertiteling ondersteund ;)
Antwoord
Hallo,
Ik wou je nog bedanken dat je er naar ging kijken, maar in de tussentijd blijk je het al opgelost te hebben. Dat is snel, bedankt.
Gelijk verslingerd aan de betaversies(Y)
Antwoord
Het lijkt overigens een beetje chaos te worden nij uitzendinggemist op het gebied van ondertitels. Het ligt er maar aan welke player je hebt of dat je bia npo.nl/uitzendinggemist gaat of direct via uitzendinggemist.

Via NPO blijken nu vaker de ondertitels er te komen, hoewel ik ook al heb gezien dat ondanks dat de uitzendinggemist player geen ondertitels te zine zijn, deze met downloader weer wel te downloaden zijn.

Ik hoop maar det NPO de boel weer eens een beetje opruimt.
Antwoord
De NPO is inderdaad wat aan het rommelen met de videospelers. De nieuwe videospeler die ze in willen voeren maakt gebruikt van zogenaamde adaptive streaming, waarmee de videokwaliteit automatisch wordt aangepast aan de beschikbare bandbreedte. De nieuwe videospeler ondersteunt eveneens een nieuw type ondertiteling.

Omdat mensen in het buitenland problemen ondervinden met de nieuwe videoplayer, is op uitzendinggemist.nl de oude videospeler herstelt, terwijl NPO.nl de nieuwe blijft hanteren. Hierdoor ontstaat ook verwarring over waar je nu ondertitelde programma's kunt vinden. GemistDownloader vindt als het goed is altijd ondertiteling als die op één van de twee sites beschikbaar is.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)