Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.0.8 bèta  - Downloaden niet meer mogelijk en direkt kijken ook niet
Ik zit nu een tijd in Zwitserland en kan daar via uitzending gemist een groot deel nog zien van Ned 1-2-3. Ook downloaden om later te kijken.
(Daarnaast is GemistDownloader handig voor Nederlanders in het buitenland, omdat een gedownloade uitzending niet voortdurend hoeft te 'bufferen', waardoor de uitzending beter te bekijken is.)

Sinds vandaag, na installeren van 2.8.08 Beta lukt dit niet meer.
teruggegaan naar Gemistdownloader 2704. Lukt ook niet meer.

Hoe kan ik dit verhelpen?

groet, Garthster
Antwoord
(16 May 2013, 13:42)Garthster schreef: Sinds vandaag, na installeren van 2.8.08 Beta lukt dit niet meer.
Kun je uitleggen wat er precies misgaat?
Antwoord
(16 May 2013, 14:03)Webmaster schreef:
(16 May 2013, 13:42)Garthster schreef: Sinds vandaag, na installeren van 2.8.08 Beta lukt dit niet meer.
Kun je uitleggen wat er precies misgaat?

het standaard berichtje vanwege de geo locatie komt en dat was tot gisteren niet zo. Geen kijken en geen downloaden meer mogelijki. (BV Holland Doc wo 15 mei 2013, 23:00 )
Antwoord
Het kan kloppen dat je nu, net als op UitzendingGemist.nl, geoblocks te zien krijgt. Daar is helaas op dit moment vrij weinig aan te doen, omdat UitzendingGemist iets veranderd heeft waardoor er meer naar het IP-adres wordt gekeken.
Antwoord
(16 May 2013, 14:20)Webmaster schreef: Het kan kloppen dat je nu, net als op UitzendingGemist.nl, geoblocks te zien krijgt. Daar is helaas op dit moment vrij weinig aan te doen, omdat UitzendingGemist iets veranderd heeft waardoor er meer naar het IP-adres wordt gekeken.

met andere woorden: ik kan in het buitneland niet meer kijken en ook niet downloaden :(
Gisteren liep dit nog gewoon tot 23h of zo, pas vanaf vandaag na de installatie 2.8 en daarna 2.7 liep niks meer.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)