Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.0.5 bèta  - Ondertiteling wil niet downloaden vanuit de queue
#1
Een programma downloaden met ondertitel file (.srt) gaat op mijn Windows7 systeem wel als ik na stap 2 direct "start downloaden" selecteer. Via de queue blijkt het echter niet te gaan. Ik had een reeks programma's in de queue gezet waarbij ik bij alle programma's ondertiteling geselecteerd had. Er werd echter geen enkele .srt file aangemaakt. Overigens liet het zich wel makkelijk repareren, want de hele .srt file komt al mee bij de kop van het programma, zodat ik van alle programma's alleen de kop nog even gedownload had. Makkelijker is het natuurlijk als de .srt files ook vanuit de queue mee gedownload kunnen worden.
Antwoord
#2
Er wordt naar gekeken voor in de volgende versie, bedankt voor het melden.
Antwoord
#3
Ik kan het probleem niet nabootsen. Welke links heb je gebruikt?
Antwoord
#4
(03 February 2013, 21:38)Webmaster schreef: Ik kan het probleem niet nabootsen. Welke links heb je gebruikt?
Dat was met een rijtje uitzendingen van close up.
Ik heb het net weer uitgeprobeerd met twee van die links:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1112709
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1074008
Ik heb het net zowel op W7 met vs 2.8.0.6 als op XP met vs 2.8.0.5 getest.
De verschijnselen zijn bij beide versies hetzelfde. Nu blijkt dat als ik bovenstaande uitzendingen vanuit het "een uitzending van ..." menu aan de queue toevoeg en terwijl ik nog in dat menu ben, de queue start, dan blijken de ondertitels wel opgehaald te worden. Ga je echter eerst met het blauwe terugpijltje rechts bovenaan uit het "een uitzending van..." menu en ga je daarna naar het "een lijst met uitzendingen..." menu en start je dan de queue met "start downloaden" dan komen de .srt files niet mee. Omdat ik de queue pas wilde opstarten als ik klaar was op mijn PC was ik tussentijds uit het bovenste "een uitzending van.." menu gegaan en startte pas toen ik klaar was de queue op vanuit het "een uitzending van..." menu. De klacht zit dus nog in 2.8.0.6 De workaround is dus om het bovenste menu niet eerst te sluiten.
Antwoord
#5
Erg scherp opgemerkt; het probleem is opgelost in de eerstvolgende bètaversie die uitkomt.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)