Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.0.6 bèta  - Holland Doc werkt niet
#1
Net de nieuwe beta geïnstalleerd. Helaas werkt Holland Doc niet bij de meeste video's die ik probeer (voorbeeld). Ik woon niet in Nederland, misschien heeft dat ermee te maken?
Antwoord
#2
Ik zou je willen adviseren de bètaversie nogmaals te downloaden, te installeren, en dan opnieuw te proberen.

Mocht je nog links op HollandDoc vinden die niet werken, hoor ik het graag.
Antwoord
#3
Ja, met deze nieuwe versie lukt het wel. Bedankt!
Antwoord
#4
Ik was te snel: sommige video's worden wel gedownload (hoewel ongelooflijk traag), maar bij deze krijg ik steeds de melding 'Download mislukt'.
Antwoord
#5
(26 January 2013, 11:18)ArchCarrier schreef: Ik was te snel: sommige video's worden wel gedownload (hoewel ongelooflijk traag)
Het klopt dat de oudere video's heel traag downloaden; dat komt omdat daar nog met oude technieken wordt gewerkt (zoals mms-streams en rm-streams). Die video's zijn niet 'echt' te downloaden, maar moeten als het ware 'opgenomen' worden. Het kan soms zelfs voorkomen dat het opnemen langer duurt dan dat de video zelf lang is.

(26 January 2013, 11:18)ArchCarrier schreef: maar bij deze krijg ik steeds de melding 'Download mislukt'.
Het probleem is zojuist opgelost, de video zou nu wel te downloaden moeten zijn.
Antwoord
#6
Ja, het werkt nu. Bedankt voor je snelle reacties!

Eén bugje is nog wel dat er bij het downloaden van oudere video's via de queue-functie vaak de melding 'Mislukt' verschijnt, terwijl de video wel gewoon goed is gedownload.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)