Welkom gast! Registreren
GemistDownloader voor Mac
#1
Hallo,
Al langer een item denk ik,  Loser maar is er, (wordt er gewerkt aan) een versie voor macbooks?:'D
groetjes en thanks
Antwoord
#2
GemistDownloader voor Mac staat op de planning, maar is vanwege de kosten (dure MacBook e.d.) voorlopig nog niet gerealiseerd.
Antwoord
#3
(16 January 2013, 15:13)Webmaster schreef: GemistDownloader voor Mac staat op de planning, maar is vanwege de kosten (dure MacBook e.d.) voorlopig nog niet gerealiseerd.

Dank je wel, ik neem aan dat het "bekend" wordtgemaakt?

gr. the raven:'D
Antwoord
#4
Na wat geklooi met wine is het mij min of meer gelukt om 2.7.0.4 werkende te krijgen op OSX, vanzelfsprekend nog wel met bugs (start soms niet op, geen internetverbinding, crasht terwijl hij download) maar hij doet het. :-)
screenshot: http://imgur.com/yz6nbQn
Antwoord
#5
Klinkt goed, ben benieuwd naar de verder ontwikkelingen.
Thanks.Dance
Antwoord
#6
is hier al meer over bekend? Smilie zou echt super zijn!
Antwoord
#7
GemistDownloader draait in een bètaversie ook op Mac OS X! Lees de instructies op deze pagina en laat in dit topic je feedback achter.

[Afbeelding: GemistDownloaderMac.jpg]
Antwoord
#8
Stap 2: Installeer FFMPEG
Zorg ervoor dat een recente versie van FFMPEG is geïnstalleerd om GemistDownloader volledig te kunnen gebruiken. Download FFMPEG voor Mac van ffmpegmac.net en plaats de binary 'ffmpeg' in /usr/local/bin.

Waar kan ik deze map vinden waar ik het bestandje in moet plaatsen?
Antwoord
#9
(19 April 2015, 1:33)Ronaldo123 schreef: Download FFMPEG voor Mac van ffmpegmac.net en plaats de binary 'ffmpeg' in /usr/local/bin.

Waar kan ik deze map vinden waar ik het bestandje in moet plaatsen?

Deze map is standaard niet meer aanwezig op Mac OS X, maar je kunt de map aanmaken door het commando
Code:
sudo mkdir /usr/local/bin
in de terminal uit te voeren. Daarna kun je er gewoon naartoe navigeren en de binary 'ffmpeg' daar plaatsen.
Antwoord
#10
ok thx, en dit is helemaal veilig enzo? het zegt me niets namelijk en zo'n mapje aanmaken is vaak toch wel eng..

als ik dit uitvoer krijg ik de melding: mkdir: /usr/local: No such file or directory.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)