Welkom gast! Registreren
Kan geen video's van RTL downloaden
Opgelost!
Antwoord
(22 January 2012, 18:56)Thunderblaze schreef: Ik probeer Afl. 1 & 2 van All You Need Is Love Seizoen 2012 te downloaden maar gemistdownloader geeft aan dat er een DRM probleem is, wat nu te doen?

Gebruik de video's die op deze pagina staan: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownload...10368.html
Antwoord
Waarom staat de GTST Aflevering van Gisteren en de Shortie van vandaag er niet op ??
Antwoord
Waarom komen de shortie's er altijd later op en niet gewoon na de aflevering ? Want die van maandag staat er ook niet op ?
Antwoord
Nogmaals, Nicole, RTL bepaalt dat, niet ik.
Antwoord
Het lukt me nog steeds niet om een aflevering van RTL-XL te downloaden. Ik krijg geen foutmelding meer over DRM-rechten, maar als hij een tijdje bezig is met downloaden staat er 'download mislukt' bij stap 3.

Kan dat kloppen?
Antwoord
Voor mijn werk wil ik de serie Buch in de Bajes downloaden. De films zijn alleen te bekijken via betaling. Heb ik gedaan maar ook daarna zijn ze niet te downloaden met gemistdownloader. Is er een omweg?

Leon
Antwoord
(17 May 2013, 8:46)Leon schreef: Voor mijn werk wil ik de serie Buch in de Bajes downloaden. De films zijn alleen te bekijken via betaling. Heb ik gedaan maar ook daarna zijn ze niet te downloaden met gemistdownloader. Is er een omweg?

Leon

Nogmaals, voor de duidelijkheid: uitzendingen waarvoor betaald moet worden, zijn per definitie niet te downloaden met GemistDownloader. Dus ook niet als je er wel voor betaald hebt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 13 gast(en)