Welkom gast! Registreren
RTL-DRM-beveiliging
#1
Met de laatste beta-versie probeer ik een GTST-afl van RTL te downloaden op mijn gewone windows-PC, maar dan geeft hij aan dat die beveiligd is met DRM.
Is dit op te lossen?
Antwoord
#2
(09 October 2012, 15:25)jalo schreef: Met de laatste beta-versie probeer ik een GTST-afl van RTL te downloaden op mijn gewone windows-PC, maar dan geeft hij aan dat die beveiligd is met DRM.
Is dit op te lossen?

Foutje aan de serverkant. Het probleem zou nu moeten zijn verholpen ;)
Antwoord
#3
(09 October 2012, 16:50)Webmaster schreef:
(09 October 2012, 15:25)jalo schreef: Met de laatste beta-versie probeer ik een GTST-afl van RTL te downloaden op mijn gewone windows-PC, maar dan geeft hij aan dat die beveiligd is met DRM.
Is dit op te lossen?

Foutje aan de serverkant. Het probleem zou nu moeten zijn verholpen ;)

Te gek, werkt perfect.
Dank voor de snelle service.
Antwoord
#4
hi , ik krijg constant de RTL-DRM beveiliging met versie 2.7.0.4.
oplossing ?

greetz , cormar
Antwoord
#5
Installeer de bètaversie.
Antwoord
#6
o.k. , nog bedankt voor de supersnelle reactie. de commercie-zenders hebben veel met betaling staan , dat is een nadeel voor het bekijken van gemiste uitzendingen :(

greetz , cormar.
Antwoord
#7
Mij lukt het niet met de bèta-versie, ik krijg de foutmelding 'De server heeft een ongeldig antwoord. Probeer opnieuw op neem contact op'
Antwoord
#8
(25 November 2012, 22:14)ierm schreef: Mij lukt het niet met de bèta-versie, ik krijg de foutmelding 'De server heeft een ongeldig antwoord. Probeer opnieuw op neem contact op'

Kun je aangeven welke link je bij GemistDownloader invoert?
Antwoord
#9
Laat maar, het is al gelukt!

Ik had per-ongeluk de i-pad-link (van http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/rtlipad) ingevoerd, van het 'trucje' dat je bij versie 2.7 nog uit moest halen. Maar dat hoeft in de bèta-versie dus niet meer Worship
Antwoord
#10
He, wat gek. RTL-XL filmpjes downloaden gaat steeds goed, maar bij onderstaande link krijg ik weer de foutmelding 'Deze uitzending is beveiligd met DRM; hierdoor kan de uitzending niet gedownload worden'

http://www.rtl.nl/xl/#/u/4ee00626-b10b-4...4dacd4587/

Hoe kan dat?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)