Welkom gast! Registreren
[Opgelost] Bèta versie - geen xvid
#1
Net als in de vorige bèta werk de XviD optie in de nieuwe bèta versie ook niet. Zou dit a.u.b. verholpen kunnen worden?

Bedankt alvast. Smilie
Antwoord
#2
(17 October 2012, 9:47)Dimmi schreef: Zou dit a.u.b. verholpen kunnen worden?
Nog even geduld, in de volgende bètaversie (2.8.0.4) is dit probleem verholpen.
Antwoord
#3
(17 October 2012, 18:05)Webmaster schreef:
(17 October 2012, 9:47)Dimmi schreef: Zou dit a.u.b. verholpen kunnen worden?
Nog even geduld, in de volgende bètaversie (2.8.0.4) is dit probleem verholpen.

Mooi zo, ik wacht het af, bedankt.
Antwoord
#4
Bètaversie 2.8.0.4 is inmiddels online. Is het probleem wat jou betreft opgelost?
Antwoord
#5
Wanneer is de laatste officiele versie uitgekomen? Duurt dit niet een beetje te lang? Ik ben een portable gebruiker en kan dus al die betas niet gebruiken, liever zie ik zo nu en dan gewoon een nieuwe versie verschijnen waarbij ook de portable versie aanwezig is.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
#6
(25 October 2012, 11:58)penthe schreef: Wanneer is de laatste officiele versie uitgekomen? Duurt dit niet een beetje te lang? Ik ben een portable gebruiker en kan dus al die betas niet gebruiken, liever zie ik zo nu en dan gewoon een nieuwe versie verschijnen waarbij ook de portable versie aanwezig is.

i.p.v. dit commando-toontje , is een dankjewel voor de vlugge oplossing op zijn plaats.
greetz , cormar
Antwoord
#7
(20 October 2012, 15:48)Webmaster schreef: Bètaversie 2.8.0.4 is inmiddels online. Is het probleem wat jou betreft opgelost?

Ja bedankt, probleem met deze versie opgelost.
'k Ben nu met Bèta 2.8.0.5 aan het testen hoe het converteren met losse subtitles gaat. :P

Bedankt voor al jullie werk, dit is echt een prima converter, een kind kan de was doen. (Y)
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 10 gast(en)