Welkom gast! Registreren
Geluid valt weg na een paar minuten
#1
Sinds ik vorige week Downloader (verplicht) heb geupdate valt het geluid na het branden op DVD na een paar minuten weg. Ik gebruik Nero 9. Daarvoor verliep alles zonder enig probleem. Wat kan het probleem zijn?
Antwoord
#2
Beste Rene,
Heb je dat bij één video, of bij meerdere? En welk uitvoerformaat (MPEG2, MP4, DivX, WMV, etc) kies je?

Webmaster
Antwoord
#3
Ik heb dat bij alle downloads van uitzending gemist sinds de update. Downloads zijn gedownload als (standaard) WMV die ik via Nero 9 op DVD brand als video DVD om op een DVD speler af te spelen. Ik heb de update gewist en daarna opnieuw gedownload, maar het blijft hetzelfde probleem geven.

(02 March 2010, 19:20)Webmaster schreef: Beste Rene,
Heb je dat bij één video, of bij meerdere? En welk uitvoerformaat (MPEG2, MP4, DivX, WMV, etc) kies je?

Webmaster
Antwoord
#4
Opmerkelijk, aangezien sinds deze versie WMV nu wél correct wordt gegenereerd, eerst werd deze namelijk als AVI-bestand gegenereerd, wat bij sommige programma's voor problemen zorgde. Heb je het al met andere uitvoerformaten geprobeerd, zoals MP4?
Antwoord
#5
Heb al diverse uitvoerformaten geprobeerd en telkens valt geluid weg.

Ook krijg ik nu foutmelding met het downloaden. mencoder heeft een fout veroorzaakt en wordt afgesloten.
Antwoord
#6
(06 March 2010, 17:01)hotboy2006 schreef: Ook krijg ik nu foutmelding met het downloaden. mencoder heeft een fout veroorzaakt en wordt afgesloten.

Als je een video van RTLGemist.nl download en je krijgt die melding, dan kun je daaruit afleiden dat die uitzending is beveiligd met DRM, Digital Right Management. Video's met die met die techniek zijn beveiligd, kun je helaas niet downloaden.

Mocht het niet om RTLGemist.nl gaan, laat het dan weten.
Antwoord
#7
(03 March 2010, 20:13)Webmaster schreef: Opmerkelijk, aangezien sinds deze versie WMV nu wél correct wordt gegenereerd, eerst werd deze namelijk als AVI-bestand gegenereerd, wat bij sommige programma's voor problemen zorgde. Heb je het al met andere uitvoerformaten geprobeerd, zoals MP4?

Wanneer ik download zie ik een WMV2 file. Als ik dat omzet via Nero naar WMV, wat blijkbaar kan, wordt het een WMV9 file. Dan heb ik wel de hele tijd geluid. Alleen dan loopt de ondertiteling niet cynchroon.
Als ik brandt via het geadviseerde brand programma Flick, dan is het geluid goed, maar de onder titeling loopt bij sommige aflevering wel cychroon en bij andere weer niet. Alles gedownload via uitzending gemist.
Antwoord
#8
(08 March 2010, 5:52)Rene schreef: Alleen dan loopt de ondertiteling niet cynchroon.

Wat ik niet helemaal snap, is dat je ondertiteling nodig hebt. Op de manier waarop je schrijft, leid ik af dat je losse ondertiteling hebt die je erbij doet. Kun je een voorbeeld geven?
Antwoord
#9
(08 March 2010, 13:34)Webmaster schreef:
(08 March 2010, 5:52)Rene schreef: Alleen dan loopt de ondertiteling niet cynchroon.

Wat ik niet helemaal snap, is dat je ondertiteling nodig hebt. Op de manier waarop je schrijft, leid ik af dat je losse ondertiteling hebt die je erbij doet. Kun je een voorbeeld geven?

Bijv bij de aflevering van Flikken Maastricht 08082008. Deze Belgische serie is NL ondertiteld.
Antwoord
#10
(08 March 2010, 14:14)Rene schreef: Bijv bij de aflevering van Flikken Maastricht 08082008. Deze Belgische serie is NL ondertiteld.

Je bedoelt Flikken Gent, neem ik aan? En daar zit toch al ondertiteling bij?
Volgensmij begrijp ik je vraag niet goed...
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)