Welkom gast! Registreren
programma's op USB
#1
Hallo!(Y)

Ik heb gisteren jullie ontdekt en het lukte allemaal perfect om de desbetreffende programma's te downloaden en over te zetten op mijn USB stick die ik dan weer in mijn DVD speler stop maar ik kan helaas niets kijken. Er is wel een map met de afleveringen van Flikken op mijn USB te zien, maar als ik wil kijken dan lukt het niet en geeft ie aan dat het geen geldig bestand is ofzo....

Wie kan mij helpen?
Alvast Bedankt
IloonDáág!
Antwoord
#2
Hallo Ilona,
Dvd-spelers vereisen vaak een speciaal formaat, meestal aangegeven in de handleiding. Welk merk/type dvd-speler heb je?

Webmaster
Antwoord
#3
(02 August 2012, 9:57)Webmaster schreef: Hallo Ilona,
Dvd-spelers vereisen vaak een speciaal formaat, meestal aangegeven in de handleiding. Welk merk/type dvd-speler heb je?

Webmaster

Ik heb een Xiron, van de Blokker met een USB aansluiting, kan altijd alle gedownloade films van torrents gewoon kijken maar alleen deze niet. Ik ben geen expert als het op technische dingen aankomt en gebruiksaanwijzingen heb ik niet van die DVD speler...tja blonT he...:P

oh ja ik heb ze gedownload via "Gemistdownloader"......
Antwoord
#4
In welk videoformaat heb je de uitzending(en) gedownload? Heb je XVid of DivX geprobeerd?
Antwoord
#5
Ik moest gewoon de url downloaden en verder zou ik niet weten wat je bedoelt, sorry maar ik ben een leek op dat gebied, ik zou echt niet weten wat je met Xvid Of Divx bedoelt. Ik download vaak serie van Kickass torrents zoals breaking bad enzo en flikken Maastricht kon ik alleen via uitzendinggemist vinden dus ik weet niet hoe ik het met Xvid moet doen! hahha sorry maar daarvoor doe ik het te weinig! Ik wacht wel tot ik het hele seizoen op een torrentsite kan vinden en dan is het geen probleem, Denk dat het aan die Gemistdownloader" ligt want ik met andere films nooit problemen. Bedankt in ieder geval!!
Antwoord
#6
Als je een URL bij GemistDownloader hebt ingetypt, kun je bij stap 2 aangeven bij "Video opslaan als..." in welk formaat je de video wil. Standaard staat die op "Videobestand (WMV)". Als je die een keer op "Videobestand (XVid)" zet en dan gaat downloaden, zou het kunnen dat je dvd-speler de video wel ziet.
Antwoord
#7
(02 August 2012, 14:41)Webmaster schreef: Als je een URL bij GemistDownloader hebt ingetypt, kun je bij stap 2 aangeven bij "Video opslaan als..." in welk formaat je de video wil. Standaard staat die op "Videobestand (WMV)". Als je die een keer op "Videobestand (XVid)" zet en dan gaat downloaden, zou het kunnen dat je dvd-speler de video wel ziet.
Ga het meteen proberen!! Thanx!!Worship

(02 August 2012, 15:32)Ilona schreef:
(02 August 2012, 14:41)Webmaster schreef: Als je een URL bij GemistDownloader hebt ingetypt, kun je bij stap 2 aangeven bij "Video opslaan als..." in welk formaat je de video wil. Standaard staat die op "Videobestand (WMV)". Als je die een keer op "Videobestand (XVid)" zet en dan gaat downloaden, zou het kunnen dat je dvd-speler de video wel ziet.
Ga het meteen proberen!! Thanx!!Worship

Gelukt!!! onwijs bedankt voor de moeite!!!WorshipDanceDáág!
Antwoord
#8
(02 August 2012, 15:32)Ilona schreef:
(02 August 2012, 15:32)Ilona schreef:
(02 August 2012, 14:41)Webmaster schreef: Als je een URL bij GemistDownloader hebt ingetypt, kun je bij stap 2 aangeven bij "Video opslaan als..." in welk formaat je de video wil. Standaard staat die op "Videobestand (WMV)". Als je die een keer op "Videobestand (XVid)" zet en dan gaat downloaden, zou het kunnen dat je dvd-speler de video wel ziet.
Ga het meteen proberen!! Thanx!!Worship

Gelukt!!! onwijs bedankt voor de moeite!!!WorshipDanceDáág!


Fijn dat het opgelost is! Smilie
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)